Telefonu elime alıp son aramalara girdim .3 kere aramış olmasına rağmen her numaraya bakışımda kalp atışlarım korkudan hızlanıyordu.Arayan uvey abimdi.Uvey abim ! onla 12 yaşımda annemle kavga ederlerken tanışmıştım.O zamandan bu yana hiç sevmedim .Uvey abimi Luhan bilmiyordu ve anlatmakta istemiyordum.Onla ilgili konuşmak istemiyordum.İstememin sebebi uvey babam annemi çok seviyordu ama uvey abim sevmiyordu onla kavga ettiğini gorunce babama bişi dersen seni öldürürüm demişti ve ben biçok kez uvey abimi annemle kavga ederken gormuştum .Annem uvey abimi tum yaptıklarına karşı alttan almaya çalışsada ben onu sevmiyordum ve konuşurken hep tersliyordum .En son onla annem için kavga ettiğimde bana buyuk tehditler soylemişti ve psikolojık sorunları olduğu için bunları yapmayacağına dair şuphem yok hepsini yapardı.
----------------
Sabah saat 9 gibi Luhan aradı onla konuşmamın soğukluk ve tedirginliğini anlamış olmalıki ardı ardına gelmeyen soruları bana yoneltti . Eğer uvey abimi ona soylersem direk gider ve konuşmaya çalışırdı ama Luhan'a zarar verir diye korktuğum için soylemiyordum ona.Zarar vermesini istemiyordum hemde benim yüzümden . Bana zarar verebilirdi. Zaten en büyük zararı anneme yaptıklarıyla da veriyordu .Seni babama söylerim dediğimde bana ardı arkası gelmeyen tehditleri savurmustu.Korkuyordum, kendimi yalnız hissediyordum .Abimle kendim savaşmak zorundayım. Annem İçin kendim için ve Luhan in güvenliği için .Luhan mesaj atmaya devam ediyordu .Bu gidişle dayanamayıp söyleyecektim ama söylememem gerek .Abimle konuşup birdaha beni ve annemi rahatsız etmemesini saglayabilirdim ama onla konuşmaya cesaret edemiyordum .Eğer abim Luhan i öğrenirse onuda rahatsız edecekti . Napacaktim ben !
Salonda 1 saattir oturmuş turuncu duvar ve önündeki mor koltuğu inceliyordum. Normalde duvarın rengi ders çalışırken daha güzel gelir oturup o zaman izledim ama şimdi anliyorum duvarın renginin güzel olduğunu görmek için ders çalışmam gerek yokmuş. Ayrıca duvarın rengi ve mor koltuk çok uyumluymus hele çiçekli yastıklar vay benim tarzim supermis. Of neler düşünüyorum ben kahve ve çikolatalar kafa yaptı herhalde.Ustumu değiştirip Luhan in yanına gidicem o bana sarılır ve bir an olsun herseyi unutabilirim belki.
Dolabı in önüne geçmiş ne giysem diye bakarken elimi atıp siyah yüksek bel , dar paça olan pantolon üstüne bordo yarım kazak giyindim.Aynanin karşısına geçip biraz makyaj yaptım . Boy aynada durdugumda güzel gozukuyordum. Telefonumu çıkarttım ve 32 dışiminde gozuktugu bir resim çekinip Luhan a *özledim seni yanına geliyorum* diye bir mesaj ile fotoğrafı gönderdim.
Siyah botlarimi giyindim ve ceketimi alıp evden çıktım . Taksi çevirip Luhan la bulustugumuz parka doğru ilelemeye başladım. Luhan a bu parka geleceğimi söylememistim ama tahmin edip gelebilirdi. Tamda umdugum gibi oldu.Luhan ağacın orda duruyordu .WoW çok cool görünüyordu .Sevgilim benim sevgilim işte .
+Min Jung ! Sevgilim çok ozledim seni
-Bende aşkım
*luhan Min jungu oper*
+seni seviyorum ama asıl konu telefonda çok tedirgindin neler olduğunu anlaticaksin demi ?
-Ah hayatım ne oldu bilemezsin
+*şaşırmış bi ifade ile * ne oldu ?
-Evde çikolata ve kahvem bitmissssss acayip uzulmustum ondan dolayi
+Min Jung sakanin sırası değil
-tamam aşkım ya sadece sarilalim olur mu ?
+tamam ama anlaticaksin
-hı hıLuhan la aralıksız 30-40 dakikadır sarılır pozisyondaydim .Luhan in bazı yerleri uyusmus olabilir ama ben onun göğsünün sıcaklığında kollarının arasında çok rahatım tam ağzıma açıp bir şey diyacektimki telefonum çaldı
*dirrdirrdirrdirr telefon calar*
+Min Jung bakmayı düşünüyor musun ?
-Hayır
+Min Jung 5 çalışı önemli belki bakmalisin
-Hıh Luhan boşver suan çok rahatım
+Tamam ben bakiyim o zaman
-Hı hı
- Üvey abim ??Neeeeee !!!! Luhan a ben telefonuma bakmı dedim öf benim salak beynim .Luhan telefonu açıcakken , telefonun çalması durmustu ama Luhan üvey abim diyip sorar gözlerle bana bakmaya devam ediyordu
Üvey abim ? Niye şimdi arıyor ki ne dicem Şimdi ben Luhan'a ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIRAKMA BENİ-LUHAN
FanfictionBu hikaye tum LuFan ve EXO-L olanlara gelsin. Hikayemde olan bazı olaylar Exo'nun tv showlarından , gunluk haberlerinden alınmıştır ^^(eğer tum EXO videolarını izlemişseniz olayları okudukça daha iyi anlayabilirsiniz) Hikayemde Luhan ve sevgilisi Mi...