EVLİLİK HAYALLERİ

489 26 10
                                    

MİN JUNG'DAN

Dun Luhan'ın kız kardeşi olduğunu oğrenmiştim .Ona sert çıkışıncada uzulmuştum doğrusu ve sabahın 6'sın da kalkmış ustumu giyinmiş Luhan'ın evine doğru gidiyordum .Yedek anahtarım olduğu için zili çalmadan girdim.AH hayır ya olamaz ! Cho Hee Luhan ile uyuyordu ama ben Luhan'ın yanına yatacaktım haksızlık -,-. Sessizce mutfağa ilerledim sabahın 5'inde gelip evi temizlemeye kalkan temizlikçiler yada yemek hazırlamak için aşçılar yoktu.Dolabı açtım ve dolu dolu yiyecekler karşımda duruyordu karnım tok olmasın rağmen acıkmış hissine kapıldım ve hepsini çıkarmaya başladım .Mutfağın kapısını kapatmış ses yapmamaya çalışıyordum zaten Luhan kuçuk seslere uyanıcak bir tip değil ve yatağına başkasını yatıracak tipde değil >,< Luhan yatağına yatılmasından hiç hoşlanmaz.

Şarkı mırıldanarak hazırladığım kahvaltı guzel gozukuyordu  .Masada ki hazırladıklarıma hayranlıkla bakarken su sesi geldi ya Luhan yada Cho Hee uyanmıştı.Luhan'ın uyanmasını umut ederek

-GUNAYDIN AŞKIMM !.dedim ve keşke demez olaydım Cho Hee uyanmıştı .Beni karşısında gorunce şok geçirmiş olmalıki ağzı açık şekilde bana bakıyordu.

+SEN KİMSİN !

-Aa-a ben Luhan'ın sevgilisiyim , şey kusura bakma Luhan kalktı sandım.

+EVİMDEN GİT SENİ TANIMIYORUM ABIMIN SEVGİLİSİ YOK !.demişti bunu demesi gerçekten ağrıma gitti.Ne yanı Luhan soylemedimi fanlar yuzunden soylemediğini biliyorum ama kardeşine soyleyebilirdi.Çantamı alıp hızlı adımlarla kapıyı çarparak gittim.Hızlı çarmamdan gerekki Luhan ''NE OLUYO CHO HEE !!'' diye bağırmıştı.Ama ben dinlemeden evime doğru gittim.

Luhan neredeyse 23.aramasını ve 78. mesajını atıyordu ''Ozur dilerim sevgilim lutfen aramalarımı aç diye.''hiçbirine cevap vermemiştim .Sadece 3 paket çıkolata ile Luhan'ın yeni çıkan filmini izliyordum.Kapı çaldı ve açmaya gittim .Açtığımda yuzune bakmama zaman olmadan Luha dudaklarıma yapıştı ve beni duvara yasladı ne yapıyordu bu çocuk !.Ah gerçekten opmesi tum herşeyden iyi geliyordu.Karşılık vermek istiyordum ama gucum yoktu galiba tum gucumu ağlarken yediğim 3 paket çikolatada harcamıştım .Luhan daha sert opmeye başladı .Sanki bana ihtiyacı varmış hıssı veriyordu.Ellerini belime doladı ve beni kendine daha çok çekti.Opmeyi bıraktığında burunlarımız birbirine değer halde bıraktı ve gozlerime baktı .Gozlerini hiç ayırmıyordu .Gozlerindeki duygular her saniye değişiryor ne hissettiğini anlamama zorluk katıyordu.Gozlerini gozlerimden ellerin belimden ayırmadan ağzını açtı.

+Min Jung , sevgilim biliyorsun fanlar yuzunden sevgili olduğumuzu kimse bilmiyor sadece uyeler biliyor.Senle sevgili olduktan sonra kardeşimle çok az goruştum ve goruşebildiğimde bu konuyu açamadım çok çok ozur dilerim ben affet beni .Sabah senin opucuklerinle uyamayı herşeyden çok isterdim hele hazırladığın kahvaltıyı başbaşa yemeyi ama Cho Hee kriz geçiridkten sonra evime geçti ve gece bende kaldı .Sabaha doğru ise yanıma uzanmış sadece ,bu eğer uyanık olsaydım bilirsin yatağıma almazdım sen hariç .dedi. En son ''sen hariç''sozlerini gozlerinde beni istercesine olan bir duygu ile soylemişti.

-Luhan ben , ben ne diyeceğimi bilmiyorum.

+*gozlerini benden ayırmadan* ben ne yapacağımı biliyorum ama.dedi ne yapıcaktı bu çocuk ?

Beni kucağına aldı ve yatak odasına goturdu yatağa yattık.Luhan'ın omzuna yaslandım ve saçlarımla oynamaya başladı.

+Bugune kotu başlasakta kotu devam edemez .Guzelliğim bana bak .dedi eli çeneme giderken.Başımı kaldırdı ve dudağıma opucuk kondurdu.

-Seni seviyorum.Dedim ona bakarken .

+Bak bence hayallerimizi anlatalım birbirimize once sen başla ne dersin .

-Lu çok guzel fikir bak şimdi benim hayalim;SENİNLE EVLENMEK 

bunu dedikten sonra Luhan beyaz dişleri ile kocaman gulumsedi.

+Gerçekleşemez diye bir şey yok meleğim.

-Şimdi ben boyle ustu dantelli straplez aşağısı ise kocaman kabarık kabarık bir gelinlik giyincem .Sende siyah smokin giyiceksin .El ele herkesin onunde salona giricez nikah masasına oturcaz ve ben ''EVEETTTT''diye bağırıcam .Tabi ben o anda o heyecanla bağırmayı biraz geçebilirim .Sende''EVET'' diyeceksin o gun benim hayalim aşkım. Gerçek olucak dimi ?

+Olur bebeğim olur neden olmasın seni beyaz gelinlik içinde gormeyi o kadar çok isterimki bi bilsen.

LUHAN'DAN ;

Min Jung bana heyecanla hayalinini anlatıyordu .Hayali tam ona yakışır bir hayaldi ben ona o ise bana deli gibi aşıktı ikizim arasındaki bu aşkı herkes anlardı ama fanlar yuzunden saklamamız gerekiyordu.Çalışma ve pratik saatlerinde Min Jung her ne kadar yanıma gelip beni izlemek istesede yanlış olaylar çıkar diye gelemiyordu ve ben bu yuzden elimden geldiğince onu mutlu etmeye çalışıyordum.Bugun sabah Cho Hee ye yaptıklarından dolayı gerçekten sinirlenmiştim ama sonra benden ozur dilemişti .Ahh kahvaltı masası geröekten guzel gorunuyordu keşke birşeyler yeseydim.

-Aşkım Luhan'ım bak bi bana .

+Efendim aşkım.

-Sabah sana gelip supriz yapcam diye 6 da kalktım ve çok uykum var .Şimdi sen benim yanımda duracaksın bense senin gogusune yatıcam yakışıklım tamam mı ?

+Ah -bebeğim tabikide istediğin kadar uyu ve guzel ruyalar gor .

-- -- -- -- -- --

Dudağına ve alnına opucuk kondurdum .Opunce nedense daha çok opesim geliyordu aramızda guçlu bir bağ vardı eğer Min Jung'u kaybedersem neler olurdu duşunmek bile istemiyordum.Gerçekten uyurken çok masum gorunuyordu ondan gizli fotoğraf çektim .Onu boyle gormek çok guzel .


BIRAKMA BENİ-LUHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin