ROMANTİK SEVGİLİM-LUHAN ♥

1.4K 54 9
                                    

Sabah uyanıyorsun yatakta bir gül yaprağı ve bir gül yaprağı daha yere baktıkça daha çok yaprak yaprakları teker teker takip ediyorsun mutfak kapısının önüne geliyorsun kapı kapalı ve kapıda bir not. Açıp okuyorsun. Notta ; "mutfak yemek yeme yeridir yatak odası ise fantazi" yazıyor pek anlam veremezsiniz hatta gülersiniz . Gulleri takip ede ede mutfak kapısının onune gelirsiniz.Kapıyı açarsınız ve bakarsınız ortada mutfak masası masanın kenarları kırmızı gül yaprakları ile donatılmış masa ise çok güzel kahvaltılık yemeklerle. İlerliyorsun ve oturuyorsun tabağında küçük bir not alır onuda okumaya başlarsın. Notta; "Ama senin olduğu her yerde romantikleşebilirim" yazıyor. Birden durgunlaşıyorsun kalbin bu güzellikler için atmaya başlıyor sabırsızca neler olacağını bekliyorsun. Beklerken kapı gıcırtısı ile elinde koca bir demek kırmızı gül ile sevgilin hayallerinin adamı hayatının en önemli parçası küçükken onla evlencem diye onu sahiplenip oppacı kız adını bile aldığın onun için herşeyi yapacağı adam Luhan karşında durur. Gozlerin dolar ne yapacağını bilemezsin. Elindeki gulleri sana veriyor.Kokluyorsun ve sevgiline doğru bakıyorsun gozlerini ondan hiç ayırmıyorsun gulleri masaya koyup sevgiline sıkıca hiç bırakmasına sarılıyorsun oda sana sarılıyor kokunu içine çekerek sarılıyor bir müddet öyle duruyorsunuz sevgilin sana iyice yaklaşıp dudağına küçük bir öpücük konduruyor. O küçük opucukle bile kendinden geçiyorsun kafanı sevgilinin omzuna yaslıyorsun kulağına seni seviyorum diye fısıldıyorsun oda senin kulağına seni seviyorum aşkım diye fısıldıyor sevgilin seni kendinden uzaklaştırıyor elinden tutuyor ve masaya oturtuyor birlikte günlerce aylarca yıllarca mutlu yaşıyorsunuz sanki yaşamak için birbirinize ihtiyacınız var gibi ,birbirinizin.

BIRAKMA BENİ-LUHANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin