Hergun yeni bir başlangıç derler gerçekten oylemidir ? O zaman bugun Luhan'a ben supriz yapacaktım.Bugunu tersine yaşayacaktım.Luhan'ı elinden tutup ben koşuşturacaktım,burunlarımız birbirine deyip nefeslerimiz karıştığında ilk ben opecektim.Kararlıydım .Yapardım.
En son Luhan'ı 4 gun once gordum .Dans pratikleri ve program çekimleri olduğu için dort gundur buluşmuyorduk ve aradığımda ''evet-hı-tamam-olur-aynen-peki'' diye kısa cevaplar kuruyordu.Bu dort gun içinde onun kokusunu içime çekmeyi ,sarılmayı ve onu opmeyi o kadar çok ozlemiştim ki .Anlatamam.
Mor askılı altına beyaz dar paça kotumu giydim,ayakkabılarımıda giyinip SMTOWN' a doğru yurumeye başladım.Ama hayır oraya gidemezdim ! fanlar Luhan'la beni gorurse bir suru dedikodu ve haber çıkardı bu Luhan için iyi olmazdı.Of SMTOWN'a gelmeden iki sokak onceki bi arayola girmiş yuruyordum.Elimde telefon neredeyse Luhan'ı 14. arayışım olucaktı.NEDEN AÇMIYORDU ! ...
...OLAMAZ HAYIR OLMADI BU BEN RUYADAYIM HATTA BİRAZDAN UYANICAM OLAMAZ BU OLAMAZ .Luhan bir kız ile sarılıyordu , sarılıyordu Luhan bir kız ile , bir kız Luhan ile sarılıyordu ! Luhan benden başka kızla sarılmayacağına dair soz vermişti bana !
-''LUHAN!'' .sesimi her ne kadar sert çıkarmaya çalışsamda lanet olsası gozlerim dolmuştu .Ağlamak uzereydim ama hayır şimdi ağlamaycaktım !
+''Aa-aa şey Min Jung burada ne yapıyorsun ?.''ne bide bana neden burda olduğumu sormuştu cevap vermek yerine gozlerine uzun kotu sert bir bakış attım.Bakışıma şaşırmış olmalıki kaşlarını kaldırdı.Onun bu rezil hali !inanmıyorum hala ! iananmıyorum ! yapabildiğim tek şey arkama bakmadan koşarak gitmekti
+''Hayır Min Jung yanlış anladın . MİN JUNG BEKLE !''.Yanlış mı anladım ? saçmalama ! bir kıza sarılıyordun salak çoçuk içimden Luhan'a nasıl davranacağımı konuşurken sert bir şekilde donduruldum.Luhan kolumdan tutmuş beni kendine dondurmuştu,nefeslerimiz karışmıştı yakındık çok yakındık.O gozleriyle bakması tum duşuncelerimi yok etmeye yeterdi ama hayır bunu yapamazdım ezilmeyecektim.Kolumu elinden kurtardım ve koşmaya devam ettim bu sefer o bana yetişmeden sokağın başından donmuştum ama arkamdan sesini duyabiliyordum.
+''MİN JUNG LUTFEN DİNLE BENİ YALVARIRIM ! MİN JUNG ! MİN JUNG! '' .ah o sesi yalvarışı kalbım param parça olmuştu , yıkılmıştım.Sokağın başından dondukten sonra bir binaya sırtımı dayadım ve çomeldim.Saklayamazdım goz yaşlarımı .İstemesem bile kendiliğinden akıyorlardı.Luhan'ın sesi gittikçe yaklaşıyordu ve beni buldu .NEDEN ? Beni gormezden gel ve git o kıza sarılmaya devam et gorme beni !
+''Min jung yalvarırım dinle beni sandığın gibi değil.''yalvarırcasına bana bakıyordu yuzumu ellerimin içine gomdum ve yanıma uzanıp ellerimden tutmaya çalıştı geri çekince ise bıraktı.
+''Min Jung tamam beni oyle gordun biliyorum HATIRLADIM ! HİÇ UNUTMAMIŞTIM ZATEN ! senden başka kıza sarılmayacaktım ve bunu ben demiştim biliyorum ama ben ona sarılmadım kız bizim SMTOWN dan yeni çıkacak bir grubun uyesi ailesi ile sorunu varmış dışarıda oturuyordu bende hava almak için çıktığımda onu gordum ve yanına gittim olayı anlatınca birden bana sarıldı ve ben sadece onu kendimden kurtarmak için omuzlarından tutuyordum ozur dilerim lutfen affet beni''.Yalvarıyordu delicesine gozlerinden pişmanlık akıyordu ben ise yanağım goz yaşlarından ıslanmış şekilde ona bakıyordum.
+''Sevigilim sen benimsin , bende senin bunu hiçbir şey değiştiremez izin vermem ! ozur dilerim herşey için aramalarına kısa cevaplar verip seni uzduğum için molalarda seni aramadığım için ozur dilerim affet beni meleğim.''bunları dedikten sonra kalbımın atışı ile ağlamamda hızlanırken ellerimden tutup beni kendine çekti ''ozur dilerim'' diyordu peşpeşe ve kısık sesle saçlarımdan opuyordu.Ben ise anlattıklarını anlamaya çalışıyor ve hiç konuşmuyordum.Ayağa kalktı ve ellerimden tuttu .Yuzume iyice yaklaştı .
+''Sevgilim yaşamam hayattan zevk almam hepsi senin yanındayken oluyor senin yanındayken mutlu huzurlu oluyorum başka bir erkekle gorunce canavara donuşuyorum seni başkalarından kıskanıyorum sadece benim ol benim ben sensiz yapamam sensiz gulemem .Sensiz yapabileceğim tek şey duygusuzca insanların arasında yaşamak.''inanmıyorum !Luhan'ın gozleri dolmuş bana bakıyordu gozlerinden binbir duygu geçiyordu uzuntu halsızlık sevgi ihtiyaç herşey .Kafamı gogsune yasladım ve sessizce konuşmaya başladım.
-''Bende sensiz yapamam.''Sadece bu 3 kelime aşkımıza sonsuzluk katıyordu .Eliyle çenemden tutup ona bakmamı sağladı ve oda bana ''seni seviyorum sevgilim'' dedi gozlerimiz kenetlenmişti hiçbir şey yapamıyor sadece onu duşunebiliyordum ve hatırladım sabahki sozumu bugun herşey ters olacaktı burunlarımız birbirine değerken ensesinden tutup onu opmeye başladım.Delicesine,ona ben seninim demeyi gosterme yolumda diyebiliriz verdiği karşılık ile uzun sure oyle kalmıştık .Ben Luhan'a aittim ve hiçbir şey bunu değiştiremedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BIRAKMA BENİ-LUHAN
FanficBu hikaye tum LuFan ve EXO-L olanlara gelsin. Hikayemde olan bazı olaylar Exo'nun tv showlarından , gunluk haberlerinden alınmıştır ^^(eğer tum EXO videolarını izlemişseniz olayları okudukça daha iyi anlayabilirsiniz) Hikayemde Luhan ve sevgilisi Mi...