Biraz Kendimden

41 4 0
                                    

Multimedya kardeşim. Chucky... Beni çıldırtıyo. Daha küçük 3 yaşında. Ama üç yaşında kardeşi olanlar beni gayet iyi anlar.

Kardeşim chucky dediysem lakabı yani.  Ayy ne diyorum ben ya. İşte multimedya olsun sayfa dolsun icabında.  Konu amacından sapmadan ben kendime geleyim. Konu da yok ya ortada neyse. 

Evet. Ben Kader :) Saçmalama konusunda bölge birincisi. Hatta önde bayrak taşıyan. O kişi benim işte.  Uyuşuk diyolar. Aslında hiç öyle biri değilim. Tembel de diyolar bana. Herkes önce kendine baksın. Kızdırdılar ya yine. Ben garibanın biriyim ya.

Şuan kardeşim dışarda ağlıyo sinirlerim bozuldu fena. Bir çocuk bu kadar mı yalandan ağlar ya. Hani bir de annemden yüz bulup da ağlaması yok mu.? Bitiyorum. Bende çocuk düşmanı değilim herhalde. Çok seviyorum çocukları, ama bu kadarı da fazla yani.

Ahhh şuan ne mi yapıyorum. Yatıyorum.  Dört hece. Yazması bile huzur verici. Anaaa ne fark ettim veri bağlantısını açık unutmuşum hemen kapadım. Yok ya ne cimrisi? Kotalı sınırsız değil ki kardeşim. Canımdan gidiyo.  Allahım yarabbim nerden nereye atlıyorum ya.

Dün akşam güneşin kızlarına gözüm kaydı. O selin sinirlerimi bozdu. Niye öyle yaptı ki yani ? Ne şeytan. Çocuk yavaştan aşık oldu sana da. Uyuz kız. Başta aliye sinir olurdum. Ama düzeldi çocuk çok şükür. Seliiinnnnn duy beni yavrumm aliye öle yapma o maviş gözlerinin hatrına o videoyu koyma bir yerlere yeter da çektirdiğin ne güzel eğleniyosunuz. O da seni seviyor işte. :'( yapmayın yaaaaaaaaa.


Öle yani arkadaşlar. Diziyi izledim vallahi moralim bozuldu. Gül gibi çocuğu kaybedecek. Tamam başta çok çektirdi. Ama akıllandı da seviyo seni. Şuan yazarken sinirlendim. Pis kız. Gelecek fragmanı sekiz gözle bekliyorum.


Her neyse. Bu köyde hayatım bulaşık yıkamakla geçiyo. Yaz tatilimde berbat. Millet köyüne gezmeye gider. Ben çalışmaya geliyorum. Acıyın bana duyun sesimi. Ben nerde miyim??  Trabzon-Of/Hayrat belki tanıdık okuyodur diye açık adres verdim resmen. Hayratta olan varsa gelsin de bize yardım etsin.  Çay kesmek zor iş gardaşım :/


Okullar açılıyo diye sevinsem mi üzülsem mi bilemedim. Ama çok çalışıcam. Evet Hıhı.

Ne korkuyla durduğumu bilemezsiniz. Her an annem çağıracak diye ödüm kopuyor. Ama vallahi bıktım ya. Kadın taramalı tüfek gibi iş veriyor. Sığıldım. İş yapmak istemiyorum. Sadece oturmak telefonumla uğraşmak istiyorum. Çok mu şey sanki. Beni görmezden gelse. :) ??


İstanbul'u özledim. Okulun açılmasını bile dört gözle bekliyorum. Dört az mı oldu ya. Yedi iyi mi.? 

Çay zamanı da yaklaşıyor. Sabahın köründe kalkıp çay kesmeye gitmeler. Öğlen güneş çıkınca "ne olur eve gidelim anne, söz veriyorum öğleden sonra gelip tek başıma bitireceğim burayı" demelere az kaldı. (yazar türkçede "demeler" diye bir kelime olup olmadığını düşünüyor şuan)

KAFA KAĞIDI #wattys 2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin