Umut Her Zaman Vardır

91 15 0
                                    

Multimedya da Elissa var :) Umarım bu yeni bölümü beğenirsiniz. Beğenirseniz oy vermeyi unutmayın lütfen. İyi okumalar :))

Lily'nin sorularına cevap verecek vakit yoktu. Sekizin adamları da benim gibi atlaya biliyorsa buraya gelmeleri uzun sürmezdi.

-Gözlerini kapat Lily. Elimi de sıkıca tut ve sakın bırakayım deme.

-Ne saçmalıyorsun Will? Nereye gidiyoruz?

Lily soru sormaktan vazgeçmiyordu. Ben ise o an aklımdan sadece uzak ve bir yandan da sakin bir yer düşünmeye çalışıyordum. Bir an aklıma ananemgilin Türkiye de ki yazlığı geldi. Lily'nin elinden sımsıkı tuttum. O anda odanın içerisinde bir kaç adamın belirmesi bir oldu. Bizde tam o sırada gözden kaybolmuştuk. Şanslıydık ki ucuz atlatmıştık. Olayı biraz daha geç fark etseydik kaçmaya fırsatımız olmazdı. Ananemgilin yazlığına gelmemiz göz açıp kapayıncaya kadar kısa sürmüştü. Lily olayın şokuyla konuşmaya başladı.

-Will! onları gördüm! Odamda bir anda ortaya çıkan adamlar. Bu.. Bu nasıl olur?

-Sanırım şaşkınlıktan şuan bizimde aynı şeyi yaptığımızın farkında değilsin, dedim biraz gülümsemeye çalışarak. Artık sırrımı biliyordu.

-Will sen bunu nasıl yaptın? Neredeyiz şuan?

-Şuan ananemgilin yazlığına geldik Lily ve emin ol bu yapabildiğim şeyi sizden saklamak zorundaydım. Annem bunca zaman hep sır olarak saklaman gerektiğini, eğer birileri öğrenirse, bilirsin işte kötü adamların eline düşmek yada üzerimde deneyler yapılması gibi şeylerden korkuyordu. Bu yüzden kimseye söyleyemedim. Bir an için aklıma annemin Sekiz hakkında çoğu şeyi biliyor olabileceği ve bana çaktırmadan korumaya çalışmış olabilme ihtimali geldi.

-Kötü adamlar mı? Odamda biranda beliren insanlar mı? Şuan kaçtığımız insanlar mı Will? Kim arıyor seni. Ülkemiz, Amerikanın ajanları mı, askerleri mi kim?

-Sakin olur musun Lilly lütfen. Beni arayan kişiler aynı zamanda beni yaratan kişiler. Sekiz diye gizli bir örgüt tarafından bebekliğimden beri aranıyormuşum. Bende her şeyi dün öğrendim ve Amerikanın bu işin içinde ne kadar rolü var inan hiç bilmiyorum. Şuan sana her şey karmaşık geliyor ama inan şuan başka şeyler üzerinde düşünmeliyiz. Artık sende güvende değilsin. Geri dönemeyiz. Seni buldukları yerde sorguya çekerler. Seninde sonunun ailem gibi olmasını istemiyorum. Üzgünüm, geri dönemezsin.

-Ailene dün olanları onlar mı yaptı. Will bu çok korkunç ama sakın kendini suçlama. Böyle olmasını istemezdin ama benim geri dönmem lazım. Ailem beni merak eder. Böyle bir şeyi onlara yapamam. Akşama kadar burada kalırım ama sonra evime giderim. Tehlike geçmiş olur. Belkide çoktan bizi ellerinden kaçırınca gitmişlerdir.

-Öyle kolay kolay gittiklerini hiç sanmıyorum Lily. Ama tamam. Yarın ailene kısa bir ziyaret yaparız ki seni merak etmesinler. Sonra ardından bir bahane bulup çıkarız. Okul gezisi filan deriz bilmiyorum. Tek bildiğim şey var tehlike geçene kadar benim yanımdasın. Ailem gibi senide kaybedemem.

-Ben kendim için endişelenmiyorum Will. Ailem ve senin için endişeleniyorum. Merak etme sen istemeden bir yere gitmeyeceğim.

****
Swain'in yardimcısı Başkanlık ofisine telaşla çıkmıştı. Zar zor sekreterin yanına geldi.
-Başkan Swain ile görüşmek istiyorum.
-Buyrun efendim kendisi odasında.
Başkan Swain'nin yardımcısı soğuk terler dökerek kapıyı tıklatıp içeri girdi. Kötü haberi verme vaktiydi ve Baskan Swain, kötü haberlere hiç tahammül edemezdi.
-Ne oldu? Bir gelişmemi var?

-Başkan Swain, maalesef ikiside elimizden kaçmayı başardı. Görevliler J-x8'i çalıştırmaya bile fırsat bulmadan çocuk atlamış. Sanırım tahmin ettiğimizden daha güçlü. Ve evden bir tanede kadın getirmişler efendim. Merkez binada tutuyorlar.

SekizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin