İsyanın Tohumları

50 12 0
                                    

Akşam olmustu. Jack ve Elissa hedef şaşırtma işini halletmiş, geri dönmüşlerdi. Elissa artık Lily ve beni bilgilendirme olayına girmişti. Sorumsuzca dün beni her konuda uyarmayı unutmuştu. Gerçekten düşününce dün bu zamanlar partideydim. Resmen insanin bir günde hayatı nasıl degişir sorusunun yaşanmış örneğiydim. Bu düşüncelerden sıyrıldım, hepimiz koltuklara oturmuş Elissayı dinliyorduk.

-Evet, başlıyorum 1. Ders: Sekizin tarihi. Öncelikle Sekizin kuruluşu ta Mısırlılara kadar uzanır ve Sekizin bu zamana kadar her konuda bir çok çalışması oldu. Bu çalışmaların birçoğunu hala Amerika adına devam ettirmekte. Bizim üretildiğimiz çalişma ilacın adını alıyor yani "natropik" çalışması. Bu natropik ilacı yıllardır üzerinde çalışılan bir projeydi. Dünya savaşları sırasında "yenilmez ordu" üretme amacıyla en büyük ilerlemeyi kat etti. İlaç içerisinde 8 laktam bulunmakta. Bu laktam sayesinde 8 farkli özellik insan bünyesinde ortaya çıkıyor ve Sekizin tabiriyle "üstün ırklar" oluşuyor. Projeye kayıt olan üyelere yıllarca bu ilacin herzaman işe yaradığı ve sorunsuz olduğu söylendi. Durum bundan cok farkliydi tabi. Ilac bünyeyle uyumlu olmak zorundaydi yoksa sonucu ölümdü. Bünyeleri ilacı kaldıramayıp ölen insanlar, çocuklar okadar fazla ki. Bazılarımız ise bu gerçekleri çok sonra öğrendik. Hala bazi gercekleri göremeyen Sekizin sağdıkları var tabi. Onlara göre bindiğin dalı kesmek olmazmış. Sonuçta gebermediler ve Sekizden it gibi korkuyorlar. Evett Sorusu olan?

-Benim var, dedi Lily. Bu calismalardan Amerikanin ne kadar haberi var?

-Ülkenin başına geçmiş herkesin bunca zaman bu örgütten haberi oldu. Gizli bir örgütün deneysel ilaç ve silah çalışmalari adı altında anlatıldı. Ama daha fazlası olduğunu hiçbir başkana söylenmedi. Başkanlar bile elini kolunu sallyarak bu gizli örgüte giremedi çocuklar. Örgüt ülkeden bile üstün demek yanlış olmaz.Başka soru yoksa devam ediyorum.

Elissayi dikkatli bir sekilde dinlemeye çalışıyordum. Hiçbir detayi kaçırmamalıydım.

-Evet 2. Ders: Yeteneğiniz bünyenize göre sekil alir ve ona göre güçlenir. Bu 8 yetenegin tek ortak özelligi kademeli olmalari. Örneğin benim gibi İzleyiceleri örnek alalim. Gördüğün şeylerin daha kesin olmasi yada istedigin an gelecek hakkinda biseyler görebilmek, yeteneğindeki güce bağlı. Ben malesef her istedigim an göremiyorum ve gördüklerim değişken şeyler olabiliyor. Evet diğer üstün ırklardan biri ise

"

Koklayıcılar" Kokunuz ve kokunuzun sindigi her cisimden iz sürebilirler.


"Değistiriciler" Dokunduklari bir cismi, belli bir süreligine baska bir cisime veya maddeye dönüştürenlerdir.


"Atlayicilar" Will gibi düşündüğü yere atlayanlar, ışınlanma diğer adıyla.

"Taşıyıcılar" Telekinetik yoluyla maddeleri, cisimleri yerinden oynatanlardır.

"Yıkıcılar" Çok şiddetli bir desibelde ses dalgası yayarak etraftaki herseyi yıkarlar. Bu sese yakından yada sürekli olarak maruz kalındığında ortakulak kanamasi yada beyin travması yaratabilir.

"Koruyucular" İz süren Koklayıcılardan önce bu özellik bulundu. Koku absorme edebilen bir yetenektir. Bu özellik farki kodlarda birlestirip, bir türevini olusturdular. Bu sayede koklayicilar ortaya cikti.


"Zorlayıcılar" İnsanlara göz temesiyla istediklerini yaptira bilirler. Gecici trans yada hipnoz sağlarlar. Annende bir Zorlayiciydi Will. Ama sen babana cekmissin dedi Elissa.

Lily olayi anlamayan gözlerle bana bakiyordu. Elissaya döndüm sonra.

-Ben bi su içeyim, bogazim kurudu dedi ve mutfağa gitti. Elissa gercek ailemin kim oldugunu ve benim gibi yetenekli olduklarını söylemisti bana ama merak edip hic özeliklerini sormamiştim. Gerçekten basimda bunca bela varken hic aklma gelmemisti. Lily ise hala bana saskin gözlerle bakiyordu.

-Emma teyze ve Edward amcada senin gibiydi demek dedi Lily.

Lilye tüm gercegi anlatmam biraz uzun sürdü. Olayin şokunu üstünden atmasi ise cok kısa. Sanırın artik bunca olaylardan sonra şaşırmıyordu bazi seylere.

Elissa da tekrar anlatmak için içeriye gelmişti.

-Evet, çoğu şeyi anlattım sanırım. Şuan aklımı karıştıran bir sey var. Senın hakkinda Will.
-Benim hakkimda mı ? Neymis o?
-Sadece babanin özelligini mi aldın. Annenin özelligi neden yok sende. Bizden farklisin, doğustan böylesin. Sekiz emeline ulastı belki ama neden tek ozellik diye düşünmeden edemiyorum.
-Kendimi bildim bileli biryerlere atlarım. Zorlayıcı olsam bunu anlardim değil mi. Sanirim Sekiz daha bu kadar ileriye gidememiş.
- Sekiz için sen incelenmesi gereken bir denekten baska birsey degilsin ama bizim icin bir umutsun Will. Ben ve Jack aileni bulmanin artik zamaninin geldigıni düşünüyoruz. Bir isyan hazirliği haberleri dolanirdi hep. Ailenin biryerlede isyan hazirliginda olduğuna eminim. Zaten bizde çoktan bir isyan başlattık. Sekiz bizi bulmadan önce biz aileni bulmaliyiz.
-Ben ne yapilması gerekiyorsa yapmaya hazirım Elissa, dedim.
-Ozaman yarın ilk iş eskiden annemin tanidiği bir Degistirici vardi hala buradaysa ondan yardim alacagiz. Eli, kolu uzun biridir. Sekizin sağdıklarını hiç sevmez bize güvenilir bir koruyucu ayarlayabileceğini düşünüyorum, dedi Elissa.
-Bu kötü kokunuz elbet bitecek ve sürekli korunmamız gerekli dedi Jack. Bana bakıp yüzünü buruşturarak. Gerçekten hala inek boku kokuyorduk. Bir yandan bu kokunun uzun sürmeyecegini ögrenmek iyi olmuştu.
-Yarin önce Lily'nin ailesinede ulaşmamız gerekli söz verdim, dedim Lilye dönerek. Artık geri dönemeyeceği icin haber vermeliyiz.
-Bu çok tehlikeli olur. Üzgünüm Lily ama Will icin mutlaka orada bekleyen adamlar vardir dedi Jack Lilye bakarak.
-Anliyorum. Siz daha iyi bilirsiniz tabi zaten olaylar artık ciddilesiyor ve Will'i tehlikeye atamam.
-Şu "Willi korumamiz gerek" psikolejisinden cikirmisiniz artik. Cocuk gibi korunmaya yada saklanmaya ihtiyacim yok benim. Hersey Will icin demeyi de kesin. Hepimizin tek bir amaci var artık Sekizi yok etmek. Bende sizden birisiyim ne eksik ne fazla.
-Tamam şampiyon sakin ol, dedi Elissa gülerek. Hadi yatalım artık ilk nöbet bende, siz yatın.
-Hayır Elissa ilk nöbeti ben alirim dedi Jack.
-Sonra benim, dedim Jack'e bakarak.
-Pekala, Odalara dağılmayalim. Herkes bir arada yatsın. Dedi Elissa ve koltugun ustune uzandi. Bende icerden minder getirip yere yattim. Lily ise diger koltuga, Jack ise nöbetteydi. Gözlerimi kapattim ama uyumuyordum. Kim, nasil uyuyabilirdi ki bu durumda. Kafamı kaldirdim. Sanirim Elissa uyuyordu. Lily ise benim gibiydi.
-Iyi geceler Lily. Bu arada özür dilerim.
-Ne için? Dedi Lily sessizce.
-Seni ailenden ayirdim. Buna hakkim yoktu. Hayatini tehlikeye atiyorum ki buna da hic hakkim yoktu. Yani... Hersey icin ozur dilerim. Hersey için...
-Will, lutfen uzme beni. Lutfen suan olanlar icin elimizden birsey gelmez tabi zamani geriye alan biri varmi bilmiyorum ama suan yapmamiz gereken ileriye bakmak. Sende icine rahat tut artik, ben kötü hissetmiyorum.
-Pekala Lily. İyi geceler, dedim sessizce.
-Sanada Will...




SekizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin