1.Bölüm"Miraz Karadağ"

1.2K 27 4
                                    

Multimedya:Zerda Işıl Aksoy

Zerda'dan

Yine sıradan bir güne uyandım.Elimi yüzümü yıkayıp kahvaltımı yaptım.Siyah beyaz çizgili bir gömlek ve siyah kısa deri etek giydim.Saçımı dalgalandırdım.Hafif bir makyaj yapıp,çıktım.

Bugün yeni patron dönemine girecektik.
Inşallah yeni patron gıcık biri değildir.Yoldan geçen taksiye işaret edip bindim.İş yerinde istediğim tek şey terfi etmekti.Çünkü söylediklerine göre işimi iyi yapan biriyim.Ben iç sesimle konuşana kadar iş yerine gelmiştim.Taksi şoförüne ücreti verip taksiden indim.Şirketimiz 48 katlı çok çalışanı olan bir şirketti.Asansöre vardığımda 47.kata bastım.Asansörde ben ve tahminen benden 7-8 yaş büyük ve çok yakışıklı bir erkek vardı.Heralde aynı kata çıkacaktık.Asansör 47.katta durdu ve ben aşağıya indim.
Adansördeki adam herkesi toplantı odasına topladı.Acaba bu adam yeni patron mu?

Miraz'dan

Bugün büyük gün yeni bir şirkete patron olarak gidiyorum.Aslında şirketleri pek sevmem sadece insanlara emir vermek hoşuma gidiyor.Şirkete girdim asansöre bindim 47.kata bastım.1 kat sonra asansöre çok güzel ve masum bir kız girdi.Onu çok beğendim.Bu kız benim asistanı olacak.47.katageldi ikimizde asansörden indik.
-Hadi herkes toplantı odasına!!
Herkes peşimden toplantı odasına geldi.Kızlar bana hayranlıkla bakarken o ise odayı sürüyordu.
-Herkes bana isimlerini söylesin
Maksat onunla konuşmak.Sıra ona geldi.
-Ben Zerda Işıl Aksoy 17 yaşındayım.1 seneden beri bu şirketteyim.
-Bende Miraz, Miraz Karadağ.Aramızdan kendine asistan seçeceğim o da.....Sen

Küçük MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin