20.Bölüm"Evlilik"

255 7 6
                                    

Yazar'dan

-"Malesef ben kendimi daha hazır hissetmiyorum."

-"Ne demek yaa istemiyorum istemek zorundasın ben sana o kadar değer verdim. Senin gülmen için hayatımı veririm sen daha neyin hazır değilimini yapıyorsun?!!!!"

-"Neden bana bu kadar bağırıyorsun neden yaa sana ne yaptım. Bu kadar bağırıyorsun bana bağırma lütfen sadece kendimi hazır hissetmiyorum."

-"Odana çık yüzünü görmek istemiyorum!!"

Genç kız bu konuşmadan sonra ağlayarak odasına çıktı.Genç adam ise düşünmeye başladı. 'Biraz ağır mı konuştum acaba kızda haklı aslında ona tecavüz ettim ama sonra onun mutluluğu için herşeyi yaptım.'Diye tüm düşüncelerini yokladı zihninde.
'Ama yanında yatarım onun kokusu olmadan uyuyamıyorum.'

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Genç kız odasındaydı. Uyuyordu. Genç adam odaya girdi. Kızın uyuduğunu gördü.

Miraz'dan

Odaya girdidiğimde Zerda yataktaydı; Uyuyordu. Yanına gittim yattım. Bana doğru döndü. Brn onun suratına bakarken o benim suratıma bakıyordu. Başını kaldırdım. Eğdi. Kaldırdım. Eğdi ve sırtını döndü. Beni yeterince sinirlendirdi.

-"BANA BAK!!"

-"Hayır"

-"Neden?!"

-"Sen benim yüzümü görmek istemiyorsun ki ondan dolayı sana bakmamayı tercih ediyorum."

-"Ben senin bana öyle sıcacık bakmana muhtacım lütfen bak bana"

Bak ya bu kız beni hemen yumuşatıyor. Güya trip atacaktım.

-"Ben düşündüm. Evlilik teklifini kabul etmeye karar verdim."

-"Gerçekten mi?"

-"Evet"

-"Nikahı hemen yapalım. Ne dersin"

-"Bencede hemen yapalım bitsin gitsin."

-"Tamam"

-"Aslında gelinlik işi falan filanda var napcaz?"

-"Yarın bakarız gider belki Çağatayla Çiçek'de evlenirler çifte düğün."

Zerda'nın suratı niye böyle anlamadım ki sorsam geri çevirir muhtemelen napıyım en iyisi sorayım.

-"Zerdam neyin var bitanem?"

-"Keşke annem babam da görse evliliğimi senin annenle babam gelecek mi ? Yani daha beni görmediler bile"

-"Tipini felan biliyorlar seni çok beğenmişler Ben onlara videolarını ve resimlerini gönderdim."

-"Vayyy sen herşeyi halletmişsin. :-D"

-"Konu sensen canımı bile veririm."

Gerçekten çoooook özür dilerim bu aralar çok yoğunum istanbula döndük temizlik kıyafetleri yerleştirme falan filan çok uğraştırdı beni. Sizleri çoooook seviyorum okuyucularım♥♥♥


Küçük MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin