26.Bölüm"Demir Karaduman"

196 6 1
                                    

Multimedya: Doktor

Zerda'dan

Evliliğimizin üstünden tam 2 ay geçti. Bu iki ayda ne oldu anlatayım.

Mirazla bu 2 ay boyunca 5 kez birlikte olduk. Ben hala hamile değilim ama mide bulantım var. Bunuda bugün farkettim. Yarın doktora gidicem.

Son 1 haftadır Miraz bana çok soğuk davranıyor. Soruyorum beni tersliyor. Acaba söylenenler doğrumu evlilik aşkı öldürüyormu? Offfff sıkıldım ya olumlu düşününeyim ama bu olmuyor.

Sabah kalktım. Hemen koşa koşa hastaneye gittim. Doktor erkekti. Aşırı yakışıklıydı.

-"Merhaba Zerda Hanım Zerdaydı dimi adınız?"

-"Evet Zerda adım Sizin adınız?"

-"Benim adım Demir. Siz yatın ben sizi muayene edeyim."

Demir

Demek Miraz'ın karısı buymuş Allahım ne kadar güzel Miraz'ı tehdit ettim. Karısına yani Zerda'ya uzak davranacak yoksa karısına kardeşine zarar veririm. Aynı zamanda doktorum. Neden Mirazla uğraşıyorum? Anlatayım.

Tarih 09/08/2010

Miraz'ın can dostu Toprak çok ağır bir kaza geçirmişti. Bende o aralar doktorluk yapıyordum. Miraz beni tehdit etti.

-"Sen orda komada yatan adamı kurtarmassan senin tüm sevdiklerini elinden alırım bitiririm seni."

Dedi kapıyı çarpıp gitti. 2 saat sonra Toprak'ın kalbi durdu. Çalıştıramadık. O günden sonra hayatım zehir oldu.

Önce annemi babamı öldürdü. Sonra sevgilimle beraber oldu. Sevgilim hamile kaldı. İntahar etti. Bende o günden sonra intikam yemini ettim.

Sevdiği kadın hamile ben hep bugünü bekledim ve galiba yeniden aşık oldum. Hamile bir kadına aşık oldum. Bu kadını öldürmem sadece acı çektiririm.

Miraz'dan

Demir mesaj yollamış.

"Karın hamile ya ne kadar mutlu oldum şimdi kafanda soru vardır 'bu nerden biliyor'diye unutma ben doktorum karında bana gelmiş. Doğruyu söyleyeyim karın çok güzel galiba ben senin karına vuruldum ama senin ondan uzak olman gerek bu yüzden bugün karına ondan ayrılacağını söyle ve onun yanında olma anca uzaktan izle oldumu? Aile katili "
{ Demir Karaduman}

Ben ne yapacağım şimdi kadınımdan vazgeçemem geçemezsem hayatını mahvederim.

Benim küçük bir bebeğim olacak ben ona bile sevinemedim. Çünkü onunda hayatı tehlikeye girecek. Kararımı verdim. Zorda olasa Zerda'dan vazgeçeceğim onu uzaktan izleyeceğim. Bu süredede Demir'i öldürmek için çok plan yapacağım...

Bu bölümü yazmamda bana yardımcı olan Ayninay3'e Çooooook teşekkür ederim. Vote ve yorumları eksik etmeyin.Herkese iyi günler. Sizleri çok seviyorum okuyucularım♥♥♥

Küçük MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin