22.Bölüm"Düğün"

207 8 0
                                    

Zerda'dan

Hala Miraz'a biraz kırgınım.
Bugün büyük gün düğün var. Heyecandan patlıcam. şu an kuaför saçımı yapıyor.

Belkide 2 saat sonra tamamen Miraz'ın olacağım belkide olamayacağım. Bilmiyorum.

-"Zerda haydi canım"

-"Geldim Çiçek"

-"Sıra gelinlik giymekte"

-"Let's go"

-"Tamam"

Gelinlik giymek ne kadar da zormuş yahu ama en sonunda giydim. Çiçek'in gelinliği daha kolay giyildiği için hemen giyip aşağıya indi. Off yaa şu an bitik durumdayım. Terledim. Kapıdan çıktım. Aşağıya indim. Miraz ve Çağatay daha gelmemişlerdi. Çiçek mutfakta tıkınıyordu. Bende yanına gidip tıkınmaya başladım. Aynı zamanda da konuşyorduk.

-"Bunlar niye gelme-"

Cam kırılma sesi geldi. Biz hemen duvara yaslanıp ağlamaya başladık. İkimizde korkudan ölüyorduk. İçeri tanımadığımız adamlar girdi. Offf kim ya bunlar birisi Çiçek'in kafasına silahla vurup bayılttı. Tam o anda çığlık atıp Çiçek'in yanına gittim. Gittiğim anda burnuma bez kapatıldı. Sonrası simsiyah bir karanlık...

Miraz'dan

Allahım kaç saatir trafik var yol git git bitmedi. Çağatay'ın telefonu çaldı.

-"Efendim güzelim"

-"..............."

-"Kim yaptı"

-".............."

-"Tamam geliyoruz Çiçeğim"

Şu an ne konuştular çok merak ediyorum.

-"Ne olmuş Çağatay"

-"Abi söyleyeceğim ama sinirlenmek yok tamam mı?"

-"Sana söyle dedim" diye bağırdım.

-"Şey ııııı Zerda'yı kaçırmışlar."

-"KİMM!!!!"

-"Bilmiyoruz abi vallahi"

Hızlandım. Eve geldik. Çiçek konuşmaya başladı.

-"Ben size herşeyi anlatacağım tamam mı? Şimdi ben 1 hafta önce sürekli özel şeyler konuşuyordum ya bunun sebebi Zerda'ya taciz etmeye çalışan adam yani yetimhanede ki çocuk buna bir sürü şeyler yazıyordu.-ağlamaya başladı. Ellerimi yumruk yaptım.-Sürekli tehdit ediyordu. Sende çabuk sinirlenirsin diye sana birşey söylememeyi tercih etti. Beni de sıkıca tehdit etti. Bu yüzden size söyleyemedim. Olay bu."

Demek şerefsiz benim meleğimi kaçırmış. Benimle evlenmesini istemiyormuş. Sinirden gülmeye başladım. Sonrada duvarı yumruklamaya...

Kaç saattir hiçbir haber yok daraldım artık.
Laptop'a bir görüntü geldi.

-"Sevgili Miraz Bey benim kim olduğumu bilemezsin Zerda şu an karşımda ve çırılçıplak duruyor."

Sinirden gözüm seyirmeğe başladı. Sonra görüntü gitti ve sesler gelmeye başladı. İnleme sesleri.

Merhaba bu sefer bölüm uzun oldu bence. Sizleri çok seviyorum okuyucularım♥♥♥

Küçük MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin