27.Bölüm" Ayrılmak istiyorum"

207 4 1
                                    

Zerda'dan

Doktor kontrol etti. Bebeişim gayet sağlıklı hemen telefondan Miraz'ı aradım.
Çalıyor...Çalıyor...Çalıyor...Açtı.

-"Ne var Zerda?"

-"Miraz bana neden böyle davranıyorsun? Ben sana ne yaptım? Benimle sorunun ne ben sana söyleceğim şeyi söyleyeyim ben hamileyim baba olacaksın ama bu dünyanın en kötü babası olursun sen!!!"

-"Tamam. Bende senden ayrılmak istiyorum. Hatta şu an yurt dışındayım. Hoşçakal..."

Ne!!! benden ayrıldı. Bu hayatta güvendiğim tek insan benden ayrıldı. Yalnız kaldım. Bir başıma ve üstüne üstlük bir bebekle.

Miraz'dan

Telefonum çaldı. Baktım Zerda arıyor. Ne yapsam açtım. Ona ayrılacağımızı söyledim. Bana öyle şeyler söylediki. Çok ağrıma gitti. Şu an onu seyrediyorum. Deniz kenarında bir bankta kara kara düşünüyor. Offff.

Yanına Demir geldi.

"Bende yanına oturabilirmiyim?"

"Tabikide Demir Bey"

"Bey demene gerek yok unutma dışarıda bir doktor değilim."

"Peki Demir"

Ben bu Zerda'yı o Demir denen herifle görmeye dayanamıyorum ama bunu onun ve miniğimin sağlığı için yapmalıyım. Ben hayatımda hiçbir kadına karşı böyle birşey hissetmedim. Şuan hiç anlayamayacağım bir durumdayım. Allahım bana bir yol göster...

7 Ay Sonra

Zerda'dan

Biz Demirle çok iyi anlaşıyoruz. Bana o bildiğin sevgilisi gibi davranıyor. Canım birşey çektiği zaman hemen koşarak gidiyor geliyor. Bebişim erkek olacak. Karnım çok büyüdü. Vallahi ayakkabımı bağlayamıyorum.

Merak ediyorsunuz farkındayım. Maalesef ki Miraz'dan haber falan yok. Ona sadece telefondan bebeğimizin resmini gönderdim. Gerçekten ona hala delişer gibi aşığım her gün yatmadan önce ağlıyorum. Canım yanıyor ilk defa böyle bir duyguyla karşı karşıyayım. Allahım bana bir yol göster...

Demir'den

Ben duygularımı açığa çıkardım. Ben Zerda'dan hoşlanmıyorum o benim kardeşim gibi hatta gerçek kardeşim ve ben onun üzülmesine dayanamıyorum. Sanki içim parçalanıyor. Bu yüzden de Miraz'a geri dönmesini söylemeyi planlıyorum. Hatta onu arıyorum bile

"Alo"

"Miraz konu uzatmıyorum. Zerda'ya geri dönebilirsin."

"Neden birden fikrin değişti yoksa plan mı kuruyorsun, sebep?"

"Hayır sana şimdi tek kez konuşacağım ve birdaha bu konuşamayı yapmayacağız.
Zerda benim öz ve öz kız kardeşim. Başta ondan hoşlandım ama sonra bu duygularım abi kardeş ilişkisine döndü hani sen annem ve babamı öldürmeden 3-4 sene önce annem ve babam kardeşimi yani Zerda'yı yurda bırakmışlar. Çünkü tam o aralar düşmanlarımız bol ve çokmuş. Kısaca ona geri dön onun üzülmesini istemeyorum ve isteyeceğim son şey anladın mı beni?"

"A-anladım"

"Hadi o şu an evde beni niye bıraktın diye sorarsa salla bir şey ama onu üzmeden"

"Tamam"

Miraz'dan

Şu an benden Mutlusu yok heralde sevdiğim kadının ve minicik bebişimin yanına gidiyorum. Tek sıkıntı Zerda'ya ne anlatacağım. Ben bunları düşünürken Eve grldim bile. Hadi bakalım kazan mübarek olsun Miraz her türlü kötü söz bağırış çağırışa hazır ol ama sen ona bağırma çünkü hamile ve öğrendiğime göre bebeğimiz erkek aslanım olacak

Kapının tam önüna geldim. Anahtarımı çıkardım ve kapıya soktum. Çevirdim açtım. İçerden hiç ses soluk gelmiyordu. Salona baktım Zerda yoktu. Odamıza çıktım. Odya Odaya benim parfümümü sıkmış ve yastığıma sarılmış. Gözleride çok şiş karına kocaman hemen yanuna yanına yattım ve onu izlemeye başladım. Kıpırdadı , uyandı.
Bana baktı Sonra birden ağlamaya başladı.

Okuyucularım kusura bakmayın. Okulum açıldı annem derslerime önem vermemi istiyor. Bu yüzden yazamıyorum. Yeni bölüm için vote ve yorumları eksik etmeyin.Herkese iyi akşamlar♥♥♥

Küçük MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin