12.Bölüm"Üvey Kuzen"

468 7 1
                                    

Multimedya: Dilara

Zerda'dan

Miraz'dan sadece hoşlanmıyorum ben ona aşık oldum. Ona güvendiğimi söylediğim zaman gözlerindeki ışıltıyı gördüm.
-"Hadi gel zaman işkence zamanı"
-"Tamam meleğim"
Bana meleğim dedi ona bir kere daha aşık oldum.
Depoya girdik. Uras'ı bir sandalyeye bağlamışlardı.
-"Hangisinden başlayalım güzelim"
-"Bence ilk önce erkekliğini koparalım sonra bana dokunan ellerine kezzap dökelim zaten sonra o acıdan ölür."
Herkes bana şaşkınlıkla bakıyordu.
-"Yapın siz biz de seyredelim."
-"Tamam meleğim"

         ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

İşkenceler bitti. Sırada Miraz'ın üvey kuzeni için hazırlık yapmak kaldı. Başta kalacağı odayı hazırladım sonra yemek yaptım. Aşırı derecede yoruldum. Televizyonu açtım programları gezmeye başladım. Şarkı programında kaldım. Şarkı dinlemek bana huzur veriyor. Şarkı dinleye dinleye uykum geldi. Mayıştım. Kafamı koltuğa dayadığım gibi uyumuşum.

Miraz'dan

Benim şirkette işim vardı. Zerda'yı eve bıraktıktan sonra şirkete gitmiştim.
Şirketteki işlerim bitti. Eve geldim kapıyı çaldım açan yok. Anahtarla eve girdim ve karşımda uyuyan bir güzel gördüm. Şarkı dinleye dinleye mayışmış sonrada uyumuş heralde. Gittim televizyonu kapattım. Meleğimi kucağıma aldım. Odaya çıkardım. Hemen yatağa yatırdım.
Brnde yanına kıvrıldım kafamı göğsüne koydum ve yattım. Bir türlü uykum gelmiyordu. Böyle kıpraşa kıpraşa Zerda'yı uyandırdım.
-"Miraz neden kıpraşıyorsun."
-"Uykum yok ama"
-"Uykunun gelmesi için ne yapabilirim."
-"Birçok şey yapabilirsin;-)"
-" Off çok sapıksın yaa"
Dedi ve bana sırtını dönüp yattı. Naptınki sen şimdi Miraz
-"Bana sırtını dönmeden uyu güzelim"
Bana döndü ve beni kendine çekti öptü sonradan karşılık vermeye başladım . Geri çekildi .
-"Şimdi uyurmusun?"
-"Seve seve gülüm"
Kafamı koyduğum gibi uyudum.

              ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Bugün üvey kuzenim Dilara gelecek ama ben gelmesini istemiyorum çünkü o kız bana aşık

Zerda'dan

Şu Dilara denen kızdan hiç hoşlanmadım. Bildiğin Miraz'a yavşıyor. Akşam yemeğini yemeğe başladık. Miraz içkiyi fazla kaçırıp mayıştı. Telefonum çaldı.
-"Efendim Çiçek'cim"
-"Zerda bir bana uğrarmısın?"
-"Tamam Çiçek'cim"
Yukatı çıkıp giyindim.
-" Miraz ben Çiçek'in yanına gidiyorum yardıma ihtiyacı varmış"
-"Tamam meleğim"

           ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤

Çiçek'in yapamadığı bir proje varmış. Bu nedenle beni aramış. Bizde projeyi yaptık. Eve geldim kapıyı açtım. Hiç ses yoktu. Merdivende Dilara'nın kıyafetleri vardı. Odaya girdim gördüğüm şey ile şok oldum.

Küçük MelekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin