הכנתי לכן פרק ארוך .........אני מצפה להמון תגובותתתתת
״אני לא מאמינהההה שיש לי רישיון״ שי אמרה וזרקה את עצמה על המיטה של ליזה , וחייכתי אלייה ״גם אני לא , המדינה מודעת איזה טעות היא עשתה?״ שאלתי אותה והיא העיפה עליי כרית מה שגרם לי ולליזה לצחוק ״איך בא לי לנסוע לחיפה או תל אביב״ ליזה אמרה והתיישבה ליד שי ״כן אה״ אמרתי לה ושיחקתי עם השיער שלי ״רגע״ ליזה אמרה ושתינו הסתכלנו עלייה ״ללירון יש אוטו מגניב עם גג נפתח ולך יש רישיון ואנחנו רוצות טיול והוא חבר שלך״ ליזה אמרה ונתנה לנו מבט של אתן יודעות מה צריך לקרות ״את שוכחת שיש לי מלווה?״ שי שאלה אותה ונתנה לי דחיפה קטנה ״נו באמת שי מי ידע? וקיבלת רישיון זה אומר שאת יודעת לנהוג המלווה זה סתם חרא״ ליזה אמרה ותאכלס זה הגיוני ״כן ליזה צודקת ואפשר לעשות טיול קצר לאילת לא משהו ארוך כמו תל אביב , זה כמה ? 3 שעות מפה לאילת?״ שאלתי וליזה הינהנה ושי גילגלה עיינים ״אם יגלו ישללו לי את הרישיון לחמש שנים״ היא אמרה ונאנחה ״ומי יודע מה עוד״ היא הוסיפה ואספה את השיער שלה , ליזה הסתכלה עלי ואז על שי והחזירה את המבט אלי ושוב אל שי ״אף אחת לא תגלה , ולירון חבר שלך הוא בטח שלא ילשין״ ליזה אמרה בהתלהבות וחייכה לעצמה ״ויש לנו 3 ימים עכשיו שאפשר לנסוע לפני הבגרות במתמטיקה״ אמרתי להן עם חיוך ענקי , וליזה קפצה על המיטה בהתלהבות ״אז...לארוז?״ שאלתי את שי וליזה נתנה לה מבט מתחנן ״תארזו יזונות״ שי אמרה מיואשת וליזה קפצה עלייה ואני אחרייה ״הולך להיות כל כך כיף״ ליזה צרחה ״מתי יוצאים???״ שאלתי אותן מתרגשת כששי דחפה אותנו ממנה ״מחר בבוקר נוסעים ״ שי אמרה במבט מזהיר ״זה כל כך מרגש״ ליזה צעקה וצחקנו ״רגע איפה נישן?״ שאלתי אותן וליזה הסתכלה על שי ״זה כולה לילה אחד אז נישן במלון״ שי אמרה וחייכתי חיוך מרוצה וליזה אחריי , האמת היא שכשאני וליזה היינו ביחד ? שי הייתה המבוגר האחראי , ישבנו אצל ליזה עוד שעה ככה ואז כל אחת הלכה הבייתה לארוז .
עברו יומיים מאז השיחה שלי עם רועי והוא לא עונה לי ולא בא לבית ספר , כשבאתי לקחת את פרינסס הוא ביקש מכוכבה שתוריד לי אותה למטה , והוא אפילו לא ירד להגיד לי שלום .
שלחתי לו הודעות והתקשרתי אבל הוא מסנן אותי , אז באיזשהוא שלב הפסקתי . יש לי כבוד עצמי.
הגעתי הבייתה , ולקחתי את המזוודה הקטנה והוורודה שלי , הכנסתי כמה ג׳קטים וג׳ינסים ואפילו שורטים ובגד ים , וכמה חולצות , בשמים וכל מה שצריך , עדיין חורף ויש עוד 4 שבועות ככה עד שיתחיל קיץ אז לא בניתי על שיזוף או לשבת ליד הים בסבבה ..
סידרתי בצד את הדברים שאני צריכה וירדתי לסלון , ידעתי שההורים שלי יסכימו ככה שלא הייתה בעיה
״מאמי״ אמרתי לאמא שלי וחיבקתי אותה בזמן שהיא עברה על כמה מסמכים ״מה יפה ״ היא שאלה כשהיא עדיין שקועה בדפים שלה
״תקשיבי אני ושי וליזה חשבנו על זה שנרד קצת לאילת ליומיים למלון ונחזור,לשי יש רישיון ואני מבטיחה שאני יזהר . מה את חושבת?״ שאלתי אותה והיא הרימה את הראש אליי וסידרה את המשקפיים שלה על הראש , וחייכה ״בטח , תהנו״ היא אמרה ונתתי לה נשיקה בלחי , התיישבתי בסלון ושמתי אוזניות , שמעתי מוזיקה ונכנסתי לוואצפ , שום הודעות מרועי , רק מהקבוצה של הכיתה שמודיעים שמחר אין לימודים סוף סוף ועוד הודעה מליזה ששואלת אם כדאי לה לארוז בגד ים , החזרתי לה שכן ואי אפשר לדעת מה יקרה והתנתקתי , לאט לאט הרגשתי איך אני נרדמת , וחשבתי על לעלות למעלה , אבל לא היה לי כוח , לקחתי את הפוך שהיה על הספה וכיסיתי את עצמי , ונרדמתי .
YOU ARE READING
כמו אחותי
Romansaהחיים שלי יולי ברנע היו די פשוטים , בית ספר וללכת לישון ב10 כדי לקום עירנית , ובימי שישי בלילה לצאת למרכז עם החברות הכי טובות שלה . היא יפהפייה , היא טובת לב , חמה ואוהבת . בת להורים דואגים ואוהבים ואחות קטנה לאח גדול בצבא , מצליחה בלימודים . לא...