2 eylül

387 13 2
                                    

Sabah zar zor kalktım. Kas ağrısından öleceğim neredeyse. Neyse 2.7 km falan çok zor yürüdüm. Eve gelince duş aldım. Bu arada arkadaşlar terledikten sonra duş almayınca olmuyormuş. Vücuttaki gözenkler tıkanıyor, cilt yağlanıyormuş. Kahvaltıda(multide fotoğrafı var) yağsız azıcık tuzlu tavuk, küçük bir kase yoğurt, iki tane küçük biber dolması yedim. Yanında bir bardak ayran içtim. Gün içinde spor yapamadım maalesef. Akşam yemeği ger'ekten çok kötüydü. Birkaç gündür iyi giderken şimdi bozunca çok kötü oldum. Neyse akşam babamla 2 tur fazla yürürüz dedim geçiştirdim. Sonra anneanneme gittik. Hani her gittiğinizde dolmalar tatlılar pastalar börekler olan anneanneler falan vardır ya işte ondan. Kuzenlerim de vardı. Tabu ben kimseye söylemedim diyette oldu:umu spor yaptığımı filan. Annem anneanneme herkesin ortasında söyleyince çok rahatsız oldum. Herkes saçma sapan yorumlar yaptı. Dalga geçer gibi süzülmüşsün filan dediler. Bende birşey demedim. Başka bi odaya gittim. Sonra kuzenlerim kucak dolusu abur cuburla geldiler yanıma gel sana da aldık filan dediler. İlk başta kendimi tuttum ama teyzem tulumba ve tarçınlı susamlı kakaolu kek getirince 2 tulumba ve yarım dilim kek yedim kendimi zor tuttum. Sonra eve gelince neredeyse ağlayacaktım resmen. Babamı alıp yürüyüşe çıktım hemen. Normalde 8 tur falan atıyoduk. Bu sefer 10 tur atalım dedim. Babam yorgunmuş 5 tur atabildik. Buda 1.6 km filan ediyor. Bugun doğer günlerden daha az yürüdüm, daha fazla yedim. Çok üzgünüm. Yarın az yemek yiyeceğim bugünü dengelemek için. Normalde kaslarımı dinlendirecektim ama bugun o kadar mutsuz oldum ki sabah 3 km yürücem yine. Ha bu arada 2 lt. su içtim.lutfen birşeyler söyleyin.

^Kilo Verme Hikayem^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin