Hayal kırıklığı

301 11 8
                                    

Okul başladı ve verdiğim bütün kiloları geri aldım vücudumda bir sürü çatlak oluştu ve çoğu arkadaşımın yanında pasif olduğumu farkettim. Bu beni o kadar sinirli ve huysuz bir insan yaptı ki çoğu insanla aram bozuldu. Kendimi berbat hissediyorum. Çoğu kişi bana erkekmişim gibi davraniyor. Zayıf ve güzel insanlar tarafından kücük görülüp dışlanıyorum. Üzüldükçe gülümsemeye çalışıyorum. Ailem hiçbir zaman istediklerimi önemsemiyor onlara göre her istediğimi alıyor yapıyorlarmış ancak benim istediğim yemek telefon kıyafet değil. Çok daha farklı şeyler istiyorum. Başkaları tarafından dişi olarak görünebilmeyi. İnce bir bel dolgun kalça ve sıkı bir vücut istiyorum. Dar paça pantolon ve dar tişörtleri giyip (giyemeyip) olmamasını aynadaki acı gerçekle görmek istemiyorum. Annem kapanmamı istiyor ancak ben erken olduğunu düşünuyorum ve şuan istemiyorum. O istediklerimi giymeme yapmama izin vermiyor. Sürdüğüm rimele bile kızıyor. Kulağımı deldirmeme izin vermedi sadece 2 tane delik var fazlasına asla izin vermiyor ancak ben gizli gizli deldireceğim. Kimsenin hayatıma yön vermesini izlemek istemiyorum. Arkadaşlarımın içinde fikri önemsenmeyen, dışlanan kişi olmak istemiyorum. Onca güzel kızım yanında pasif olmak istemiyorum. Sevdiğimin güzel bacaklı bir kız yüzünden elde edilmesini istemiyorum. Ancak yapabileceğim bir şey de yok.

^Kilo Verme Hikayem^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin