3 eylül

327 9 0
                                    

Bugün sabah o kadar yorgundum li 1
saat kalkamadım. Kalkınca bir bardak limonlu ılık su içtim hemen spora çıktım. Her yerim acıyordu bu yüzden 2.3 km filan yürüdüm. Eve gidince kahvaltı yapmadım. Çünkü midem şiş gibiydi su içtim. Öğle yemeğinde bir tabak arpa şehriye, bir kase yoğurt ve bir dilim beyaz ekmek!! yedim. Saat 16'da sütlü şekersiz kahve içtim. Akşam yemeğinde bir kase arpa şehriye çorbası ve 2 tane bulgurlu biber dolması yedim. Akşam babam yorgunmuş bu yüzden kendim çıktım yürüyüşe. Ama fazla gezemedim çünkü ortalık çok ıssızdı. Bende ip atladım 300 kez. Biraz da bisiklete bindim. Aklınızda olsun. Fazla bisiklete binmek kalçayı büyütür! Ve sabah sporunu kahvaltı yapmadan yapmanız gerekir. Çünkü yediklerinizi değil yağlarınızı yakar vücut. Ve bu spor mutlaka tempolu olmalı. Gün içinde edebildiğiniz kadar hareket edin. Dans edin zıplayın eğilip-kalkın. Bağcıklarınızı sıkı bağlamayın. Bağlamak için ber eğilip kalktığınızda fazladan kalori yakmış olursunuz. Sabah ilk uyandığınız an limonlu ılık su içmeyi unutmayın. Limon mide asidine yardımcı olup yağ yakmada etkiliymiş. Sirke içenler de var ama ben denedim, mide diye birşey kalmıyor:D. Ve sık sık tuvalete gidin. İdrar ile birlikte yağ , tuz, ödem, zararlı toksinler atılır. Unutma; eğer pes etmek üzereysen "NEDEN" başladığını düşün.

^Kilo Verme Hikayem^Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin