Kapitola 4

1.4K 123 4
                                    

Když jsem byl ještě dítě, už jsem vlastně dítě nebyl. Byl jsem nucen podřídit se těm událostem, musel jsem dospět a začít se starat o sebe i o ostatní. Dospěl jsem v mnoha ohledech, už pro mě neexistovalo hraní, slovo zábava bylo hřející vzpomínkou minulosti. Ale v jednom jsem stále pozadu, v tom, co právě teď dělám a co mi připadá správné a špatné zároveň.
Byl jsem obklopen Leviho tajemnou vůní, vzbuzovala ve mně pocity, o kterých jsem si ani nedokázal představit, že existují. Bylo to dokonalé, jako bychom se věky hledali, naše pohyby byly sladěné, on věděl, co má dělat, a já se nechával vést. Tohle pro mě bylo nové a já už byl tak tvrdý, že by stačilo pár rychlých pohybů a bylo by po všem. Nechtěl jsem ale, aby to skončilo tak rychle, tak náhle.
Levi se ke mně ještě více přitiskl, cítil jsem, jak po mně touží, cítil jsem tu krásnou tvrdost, kterou do mě narážel. Jeho polibky začaly být naléhavější a neúprosnější, tvrdě mě kousl a já v puse ucítil kovou chuť, která mě ale neznechutila, naopak to ve mně probudilo ještě větší touhu.
Zničehonic chytil moje ruce nad hlavou, dežel je pevně a bez oddělení našich rtů od sebe mě zády dostrkal k posteli, odtrhl se ode mě a doslova mě pohodil na zem tak, že jsem se zády opíral o postel.
"Klekni si," poručil a já ho poslechl, mrazilo mě z tónu jeho hlasu, byl tak drsný a plný touhy. Bez váhání jsem ho poslechl a poklekl před něj, a když jsem vzhlédl, měl jsem tvrdou bouli v jeho kalhotách přímo před obličejem. Dokonalý výhled, pomyslel jsem si a vyčkával, co se bude dít dál. Vteřiny ubíhaly a já jsem začal být nervózní, že jsem něco udělal špatně.
"Začni," řekl jen, a já nedokázal skrýt ten nechápavý výraz, co se mi v tu chvíli zračil ve tváři. Drsně a hluboce se zasmál, potom vzal moje ruce a položil je na svůj opasek, jeho oči mě netrpělivě pobízely.
Dodal jsem si odvahu a roztřesenými prsty pomalu rozepínal těžký kožený pásek, když se mi to konečně podařilo, už zbývalo stáhnout jen kalhoty, které mě dělily od toho slastného okamžiku.
Pomalu jsem je začal stahovat a sledoval ten výjev přede mnou. Kalhoty už byly stažené ke kotníkům, když jsem vzhlédl. Přímo před očima se tyčila jeho chlouba, byla velká a už na pohled tvrdá jako kámen, na vršku trochu vykukovala z jeho spodního prádla jako malá ukázka toho, co teprve mělo přijít.
Levi už byl netrpělivý, vyčkával, jestli ten další krok udělám já. Když jsem se k tomu neměl, vzal ty bílé spodky a jedním trhnutím vysvobodil svojí erekci z teho vězení, svaly na rukách se mu přitom krásně napjaly a zbytek roztrhané látky odhodil někam za sebe. Bílou košili si jedním tahem přetáhl přes hlavu a vzal svůj obrovský penis do svých rukou. Koukal jsem na něj, v očích vystrašený výraz - což ho zřejmě vzrušilo ještě víc - a pomalu se k němu naklonil. Špičkou mi začal přejíždět po rtech, oči mu potemněli chtíčem, a já ucítil malinkou kapičku, kterou na mně zanechal. Pootevřel jsem ústa a slízl ji. Levi toho hned využil a snažil se dostat dovnitř, nemohl jsem se ale přinutit a hned je zase zavřel.
"Snad si nemyslíš, že z toho teď můžeš vycouvat, ty spratku," řekl pobaveně a naštvaně zároveň.
"Ne, to ne... Já, jen- je moc velký," vykoktal jsem ze sebe, plný hrůzy, co si o mně teď pomyslí. V jeho výrazu jsem zahlédl cosi jako něhu, hned to ale bylo pryč, takže jsem ani nevěděl, jestli to tam skutečně bylo. Byl jsem z něj tak strašně tvrdý, už jsem to nemohl dál vydržet a navíc jsem to pro něj chtěl udělat, chtěl jsem ho ochutnat.
Opatrně jsem vzal jeho péro (ano, přesně takhle jsem se o "tom" vyjadřoval) do ruky, jazykem ho olízl po celé délce - odměnou mi bylo slastné zamručení a přivření jeho krásných očí - a nakonec si ho celého vložil do úst. Tedy, myslel jsem, že je tam celý, ale zpětně jsem si uvědomil, že je to nemožné. Rukou jsem pohyboval nahoru a dolu, sál jsem ho a občas přitlačil zuby, začal jsem zrychlovat. Levi už byl rozdivočelý, boky pohyboval směrem proti mým ústům, rukama mi vjel do vlasů a určoval si tempo. Nevnímal jsem nic jiného, než jeho hlasité vzdechy, které ve mně vyvolávaly pocit, že nad ním mám aspoň nějakou moc.
"Podívej se na mě. Dívej se na mě, Erene!" Moje jméno vyslovil tak nádherně, z jeho úst znělo tak božsky a cize, vůbec to neznělo jako moje jméno, které denně slýchám. Pozvedl jsem hlavu, abych se na něj mohl podívat, a upřel své oči do těch jeho, do těch, které viděly tolik hrůzy a které byly o tolik zkušenější, než ty moje.
Když se naše pohledy střetly, v tom jeho se cosi změnilo a s posledním přírazem mi do pusy začala tryskat bílá tekutina, bylo jí tolik, že mi začala vytékat koutky úst a putovala dolů po bradě, kde skapávala na moje oblečení a já nevěděl, co mám dělat, tak jsem jen polykal a při tom zjišťoval, že mi to vůbec nevadí, naopak, můžu říct, že jsem si tenhle okamžik užíval.
Vyklouzl z mojí pusy a už zase začal tvrdnout, zřejmě mu to nestačilo. Čekal jsem, že to všechno budu muset zopakovat, ale on mě místo toho s obrovskou silou vytáhl k sobě nahoru, takže jsem ho teď o deset centimetrů převyšoval, a políbil mě, naše jazyky se proplétaly, zatímco mě svlékal a obnažil nejdříve moje břišní svaly a nakonec penis, který se mi pod kalhotami celou dobu tak netrpělivě napínal.

Pozn.: Achjo, zase mi to trvalo děsně dlouho. :/ Každopádně si to užijte a pokračování už připravuji. Když je ten výkend, tak mám konečně čas. :))

Příliš málo lásky | ereriKde žijí příběhy. Začni objevovat