Multimedia Ömür
ÖMÜR
Ders çalışmak eşittir benim kod adım.Ders çalışıyordum çünkü doktor olmak tek hedefim.Fazla hayallerim yoktu benim çünkü nerdeyse herşeye sahibim hayalini kuracak tek şeyim var oda doktor olmak ve ben bunun için çok çabalıyordum çabalayacaktım. Zengin ve varlıklı bir ailem vardı.Annem ve babamın yüzünü doğru dürüst görmüyorum desem yalan olur hiç görmüyorum bu aralar babam TEKİN HOLDİNGİN sahibi o toplantıdan bu toplantıya iş seyahatleri derken evin yolunu unutmuş işkolik biri olmuşdu.Çocukları öldümü kaldımı açıkcası merak etmez.Annem desen babamdan beter sıkı bir moda takipçisi paris milano ingiltere ve daha bir çok ülkeyi modacı olduğu için ve daha doğrusu sevdiği için yurtdışında geçiriyodu hayatın.ı yani annem babam var ama yok gibiler kardeşlerimi ve beni doğurup bırakmışlar gibi anne baba sevgisi açıkcası göremedim göremedik yavuz ve idil gibi ben en büyükleriydim bu koca yalının aile reisi ben sayılırım. yavuz ve idil ise çift yumurta ikizleri benden 2 yaş küçükler tek ailem onlar diyebilirim çünkü iyi günümdede kötü günümdede tek kardeşlerim benim yanımdar bende tabii onların. Bir baba gibi onlara kızıyorum bağırıyorum ama en çokda ben seviyorum.Yani ben bu evde hem baba hem abi hemde ygs öğrencisiydim.Şimdi siz diyosunuzdur anne babası bırakıp gitmiş bunları peki bu yavrucaklara kim bakıyor hemen söyleyeyim fatoş annemiz var bizi o büyüttü emeği çok üstümüzde hele bende daha çoktur çünkü küçükken ben o kadar yaramaz ve hiç birşey yemeyen ve sık sık hasta olan bi çocukluk geçirdim inanın o zamanlar bile annem babam eve uğramazdı bende zaten hep hasta olduğumda fatoş anne diye sayıklardım annem bana sütünden bile vermedi ben alışırımda oda çok kıymetli işine bakamaz diye. Oyüzden küçükken çok çelimsiz ve hastaydım bana fatoş anne baktıda kendime geldim nazar değmesin bu yaşımdyım küçüklüğümde geçirdiğim havaaleden sonra bi kere bile hasta olmadım ufak tefek baş ağrısı dışında bunun sebebi fatoş annemin bana çok iyi bakması baş roldü.Benim çok ağır geçirdiğim hastalıklardan sonra annem galiba acıdıda yavuz idile 4 ay süt verdi. Sonra biraz kilo almaya başlayınca ikizlerden sonra o diyetten bu spora zayıflama ilaçları derken süt falan kalmadı.Tabii yine fatoş annem onlarıda bi güzel besledi büyüttü. Yani fatoş annemiz eşittir canımız herşeyimiz.
Akşam saat 12 ve ben harıl harıl test çözüyorum. Okadar dalmışımki fatoş annem üç kere kapıyı tıklatmış benden ses gelmeyince içeri girimişdi.
''Paşammm''
''Fatoş annem'' diye sarıldım kocaman yanaklarından da sulu sulu öptüm buna gıcık oluyor ama ne yapayım her şey sevgiden.
''Paşamm böyle sulu sulu öpme yaa'' dedi.Ama biraz morali bozuktu sanki bu öpmeden falan değildi ama neydendi.
''Hayrola sultanım niye uyumadın''.
''Paşam bak moral bozmak falan yok tamam mı?''
İyice tedirgin oldum ne oldu şimdi.
''Ne oldu Fatoş anne çabuk söyler misin?'' diye bağırdım sinirli olduğum zaman istemsiz bağırıp her yeri yıkıyordum.
''Ömür oğlum annen çok hastaymış göğüs kanseri olmuş şuan Amerika da bir hastanedeymiş babanla birlikte az önce baban aradı ama sana ulaşamamış .''
''Yavuz ve İdil biliyor mu peki?'' diye sordum.
''Hayır."
''Tamam ben onlara şimdi söyleyemeye gidiyorum.''
Ama kapıdan çıkamadım yere yığıldım ve hüngür hüngür ağladım o sıra Fatoş annem bana sarıldı birlikte ağladık sonuçta bir annem vardı fazla ilgi görmedim ama annemdi işte üzülmüştüm.
Ağır adımlarla odadan çıktım Yavuz'un odasına doğru ilerledim nasıl söyleyecektim diye düşünürken kapıyı tıklattım kimse açmadı kesin gerizekalı playstationa odaklanmıştır. Hışımla kapıyı açtım yok sonra İdil'in odasına gitti belki onu kızdırmaya gitmiştir bende o ara ikisine birden söylerim hem.
Hayır yok İdil de yok''Fatoş anne !''diye bağırdım.
''Paşam ne oldu?'' dedi telaşla
''Yavuz ve idil nerede ?''
''Odalarında yoklar mı oğlum?''
''Hayır yoklar her yere baktım yoklar terasa salona mutfağa banyoya heryere ama yoklar aradım telefonlarıda kapalı...''
''Dur paşam telaş yapma çıkarlar bir yerden.''
Tabi yoklar lanet olsun çünkü dışarı çıktılar biri doğum günü partisine biri Çağlar bey partisine gitmişdi ulan ben şimdi sizi nereden bulayım.
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HAYAL
Teen Fiction"Hayallerimi biliyor musun?"dedi.Şaşırmıştım bana hiç hayallerinden bahsetmezdi ki O .Hep kendi içinde konuşur dışa vurmazdı duygularını.Benden cevap bekliyor gibiydi bende sorduğu soruya cevap verme gereği duyarak. "Hayır"diye yanıtladım ve başımı...