6. BÖLÜM

137 11 0
                                    


     Birinin omzumu dürtmesiyle kıpırdandım gözlerimi açtığımda çalışanlardan Meryem Ablayı karşımda görünce toparlandım.

-Evin kızım yavaş yavaş misafirler geliyor Elmas Hanım hazırlan diye beni gönderdi dedi.

Bugün kınam vardı tabi onun için uyandırmaya gelmişti. Karşımdaki kadın benden bir tepki bekleyince konuşmaya başladım.

-Tamam Meryem Abla ben bir duşa gireyim hazırlanırım dedim.

Meryem Abla hafif tebessüm ederek

-Peki yavrum eğer yardıma falan ihtiyacın olursa sen seslen ben kızları yollarım dedi.

-Sağol Meryem Abla dedim. bende hafif gülümsemeyle

Meryem Abla odadan çıkınca dolaba doğru ilerledim temiz çamaşırlar çıkardım bide bugün giymem gereken şuan paket halindeki bindallıyı çıkardım bunları yatağın üstüne bırakıp direk banyoya girdim.

Kısa süren bir duşun ardından saate baktığımda 7:30 olduğunu gördüm. Ben kaç saat uyumuşum ya diye geçirdim içimden dışarıdan sesler geliyordu heralde millet  iyice toplanmıştı. Bende havludan kurtulup çamaşırlarımı giyip zorda olsa giyebilmiştim bindallıyı o kadar özen göstermeye gerek yoktu zaten saçlarım doğuştan dalgalı olduğu için kurutup doğal bıraktım makyaja gelincede gözlerim renkli olduğu için siyah bir kalem çektim ten renginde ruj sürünce'de sadeliğimi korumuştum. Tam kafama kırmızı tülü takıyordum kapı aniden açıldı kapıya doğru döndüğümde annemi gördüm.

-Hala hazırlanmadın mı kızım dedi.

-Hazırlandım anne tülü takıyordum sen geldin işte dedim.

Annem baştan aşağıya süzdü beni

-Kızım ruh gibisin bu ne halin Allah aşkına az yüzüne bir şeyler sür dedi.

-Normal değil mi sence anne dedim.

Annem sabır dilercesine kafasını yukarı kaldırdı bende o sırada tülü taktım, iyi işte sonunda hazırlanmıştım. Annem kafasıyla kapıyı gösterince çıktım çıkar çıkmaz zılgıtlar çekildi Zişan Hanım karşıma çıkınca ellini öptüm onun arkasından Dicleyi görünce kafası öne eğikti eğik olsun tabi beni ne hallere düşürdüler. Bugün benim kınam vardı Dicle'yle Ağabeyime düğünde yoktu dernekte onlar kaçtılar çünkü sadece berdel olursa karşı tarafta öyle düğün dernek olur buralarda. Bana ayrılan ortadaki sandalyeye doğru yürüdüm oturduğum an dünya durmuştu,ben kendimle iç savaşa girmiştim. Söylenen türküler kulağıma sadece uğultu gibi geliyordu ellerimi açıp kına yakmaları içlerine altın koymaları sadece boş gözlerle izledim ne kadar çabuk değişmişti hayatım ve ben hala buna engel olamıyorum.

Herkes dağılmaya başlayınca ortalık biraz durulunca annem yanıma gelip

-Hadi odana çık kızım yarın erken kalkıcan dedi.

Kafamı sallamakla yetindim annem odama kadar yanımda gelmişti odanın içine girince annem

-Kızım sabah bir kaç kişi seni hazırlamaya gelecekmiş erken kalk olur mu dedi.

Ben o sırada kendimi banyoya atıp soğuk suyla yıkandım kafamı toplamalıydım artık. Banyodan çıkınca pijamalarımı giyip yatağa yattım banyo yaptığım için direk uyumuştum.

----------------------------------------------------------------

      Sabah uyandığımda saat 6:30 erken kalkmıştım. Kaçta geleceklerdi bu görevliler acaba neyse, ben erken kalktım ya beklerim artık yataktan çıkıp elimi yüzümü yıkadım yatağı falan toparladım. Duş almayacaktım çünkü daha yeni yapmıştım, beyaz saten bir gecelik giyip beklemeye başladım

Karanlığın YolcusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin