Yazardan
Ağanın tek kızı olan Evin okumak istediği için İstanbula babasından kaçıp gider ve okumaya gittiği an babası evlatlıktan reddeder. Bu süreçte kızın abisi "Berat" Karahanlı Aşiretinin kızı olan "Dicleyi" kaçırır bunu öğrenen aşiret bunları yakaladıklarında ya ölüm ya da berdeli seçmek zorundadırlar iki ailede çocuklarına kıyamadıkları için berdeli seçerler. Ağanın tek kızı olan Evin her şeyden habersiz bir şekilde İstanbulda yaşar...
Sizce bu hikayenin sonu nereye varacak..Evinden
Sabah alarmımın sesiyle uyandım.Ne bekliyodunuz annemin beni uyandırmasını falan mı? En son annem beni 5 yıl önce uyandırdı. Tam düşüncelerime dalmışken canım arkadaşım aslı bir anda odaya daldı.
-Erken uyanmışsın evin.dedi aslı şaşırarak.
-Bugün sunumum olduğu için yoksa hiç bir güç beni kaldıramazdı.dedim ve göz kırptım.
-Hahah bilmez miyim. Her sabah kalkman için uğraşan benim dedi.gözlerini devirerek devam etti.
-Hadi daha fazla beklemede yatağın içinde kahvaltı yapalım dedi.ve odadan çıktı.Aslının odadan çıkmasını fırsat bilerek yatağa geri yattım ve tavanı boş boş izlemeye başladım.Bir süre daha yatakta oyalandıktan sonra kalktım. Hemen banyoya gidip yüzüme soğuk su çarpıp çıktım ve dolaba doğru yürüdüm.Elime siyah kot pantolonumu,beyaz I am not a marning person yazan tişortümü ve gri çiçekli hırkamı alıp dolabımın kapağını kapttım.Direk komidinin üzerinden günlük takılarımı alıp giyinmeye başladım. Makyaj yapmayı pek sevmediğim için elenier,rimel ve dudak parlatıcısı sürdüm. Saçımıda at kuyruğu yapıp çıktım.
-Hele şükür çıkabildin kızim yaa dedi oflayarak
Bende gözlerimi devirerek
-Geldim işte tamam dedim.
Hemen sandalyeye kuruldum. Aslı yine döktürmüştü ben yemek yapmayı beceremediğim için kahvaltıyı hep aslı hazırlardı. Dediklerim üzerine aslı oflayarak sandalyeye oturduğu gibi yemeye başladı. Bir süre sonra aklıma "dan" eden şeyle saate baktım. Telaşlandım 1 saat sonra sunum başlayacaktı. Hemen ayağa kalkınca Aslı korktu.
-Ne oluyo evin diye sordu.
-Sunuma 1 saat kaldı.(ı'ları uzatarak)
Aslıda sunumun olduğunu bildiği için elini alnına vurarak konustu.
-Ben nasıl unuttum hadi git sen benim sabah dersim yok öğleden sonra gideceğim dedi.
-Tamam ben kaçar o zaman dedim.Hemen kapıya koştum.Siyah bileklerimde biten botumu giyip dışarı çıktım.Okul evimize 15dk mesafede olduğu için yürümeye karar verdim.Okula yaklaştığım sırada telefonum çaldı.Arayanın kim olduğunu görünce donup kaldım...
THE END....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlığın Yolcusu
ChickLitKarakter Tanıtımı Evin Dinçer - 22 yaşında,yeşil gözlü, kahverengi saçlı, 1.70 boylarında fiziği düzgün bir ağa kızıdır. Mardin'de babasından kaçarak kazandığı üniversiteye gelir (İstanbul Marmara Üniversitesi). Okumak onun için belkide Mardin'den...