KARPUZ BONNİE NERELERDESİN? - OYUNU İLK AÇTIĞIMDA

434 41 36
                                    

Tekrar Hoşgeldiniz.

4.oyundan 3.oyuna atladım.Bu biraz yanlış oldu çünkü planlarımdan 2.oyun vardı.

Herneyse bir köşeye atalım şunu.

3.oyunun en kötü yanı bence bir "Phantom Bonnie" olmamasıydı.Onun yerine içinde mor çocuk olan Spring ortaya atıldı.

İyi de neden? Hem Scott'ın en sevdiği animatronicti hemde oyuncuları çok fazla rahatsız etmesiyle biliniyordu.

Okuduğum bir yazıya göre Bonnie yangın sırasında tamamen yandı.İyi de neden diğer animatroniclerden ayrı bir yerde mi duruyordu?

Mantıksız çünkü oyuna her başladığımız da bu 3'lü grup bir arada dururdu.Yani anlatmaya çalıştığım şey Bonnie'nin tamamen yok olması için Chica ve Freddy'nin uzağında olmalıydı.Bununla ilgili bir teorim var.

Hepimiz gece yarısından sonra aktif olduklarını biliyoruz.

Ama bir saniye...

İlk oyunda BB ya da Mari yoktu.Onların neden bir Phantom hali bulunuyor???

Sonuçta Freddy ve Chica'dan yola çıkarak söylüyorum ilk oyunda ki normal olarak tabir ettiğimiz görünümündeler... BB ve Mari ne arıyor orda?

Kuracağım teori şuan yalan oldu diyebilirim... Ya bu Scott'ın gözden kaçırdığı mükemmel bir nokta ya da yine bize oyun oynuyo bu herif... Arasıra küfür ettiğiniz oluyor mu? Benim oluyor çünkü...

Şimdi yangının bir 2.oyunda ki pizzacı bir de 1.oyunda ki pizzacı da olduğunu düşünelim.

1.OYUN :

Bana kalırsa bu yangın işini en rahat yapabilecek insan Purple Man.Oyunun hayal olup olmadığı teorisini de yazmıştım.Hayal olmadığı düşünürsek bizim Purple vicdan azabı duydu ve çocuk ruhlarının çıkmasını umarak pizzacıyı yaktı.Peki Bonnie olayı neresinde diye sorarsanız.Hepimiz biliyoruz ki Bonnie en sabırsız ve en agresif animatronic.Diğerlerinin yanından ayrıldı ve yangına daha yakın olduğu için yok oldu.Peki çocuk ruhu? Daha Purple'ın animatronicleri parçalaması onlarında Purple'ı Spring Bonnie'nin içine sokması gerekiyor.O yüzden bu ihtimali REDDEDİYORUM!

2.OYUN

Evet Mari ve BB öne alırsak maktıklı geliyor.Ama o zamanlar Chica o beden yapısına sahip değil di.Bu yüzden bunu hemen REDDEDİYORUM!

İki oyunda da Bonnie ile ilgili herhangi birip ucu yok.

Phantom Bonnie bence olması gereken bir karakterdi.

Sizin düşünceleriniz neler? Karçırdığım bir nokta var mı? :)

---FNAF---

Sizinle paylaşmak istediğim birşey var.

Yaklaşık 2 hafta önce 1.Oyunu satın aldım.İlk açtığım da şu "Easter Egg" ler ile karşılaştım.

1.Çalışır durumda ki Endoskeleton.

2.Çenesini açmaya çalışan Freddy posteri.

3.Cupcake

4.Ağlayan çocuk posterleri.

Gerçekten her kamerayı değiştirdiğimde başka bir "Easter Egg" karşıma çıktı.Korktum mu? Evet.Özellikle Endoskeletten çok huylandığımı söyleyebilirim.Bende bunlar üzerine teori olur diye hepsini teker teker inceledim.

Uyanık Endoskeleton

Orta seviyede çıkma ihtimali var.Normalde kafası eğik olan arkadaşımızın kafası yukarı kalkıyor ağzı hafifçe açılıyor ve gözleri açık oluyor.Açık olan gözleri ise full siyah üzerine beyaz noktalar ile belirgin hale geliyor. (Golden ve Mari'nin gözleri gibi.)
2.Oyunda ki gibi herhangi bir tehdit teşkil etmiyor.

Şirket kurallarına aykırı bir durum gözlemleyebiliriz.Çünkü kostümsüz olmak yasak.Peki bu iskelet neden kuralları bozmasına rağmen hala orada duruyor? Biliyoruz ki Bonnie o odaya sıkça giriyor.

Çenesini Açmaya Çalışan Freddy

Bana oldukça tanıdık gelen birşey bu.

3.Oyunda ki gerçekçi SpringTrap "Easter Egg"lerine göz atarsanız Spring maskesini çıkarırken son aşamada gerçekleştirdiği hareket aynı Freddy'nin yaptığı gibi.

Peki Freddy burda ne anlatmak istiyor?

Herkesin düşündüğü gibi dışarı çıkmaya çalışıyor olabilir.Sonuçta Spring'in yaptığı içinde ki morarmış adamı göstermek değil oradan kurtulmak.

Cupcake

Ben oyunu açtım açalı hala orada... Sevimli tamam ama rahatsız edici.Ayrıca "Show Case" e Chica'nın elinde duruyor aynı zamanda benim ofisim de.Bu kadar saçma başka bir "Easter Egg" bilmiyorum açıkcası.

Tabii ki içinizde CupCake'i sevenler vardır.Hakaret olarak algılamanızı istemem açıkcası o yüzden CupCake bir o kadar da yiyebileceğimiz kadar tatlı birşey.

Ağlayan Çocuk Posterleri

Direk Marionette'ye referans diyebilirim.İskeletten biraz daha nadir çıkıyor kendisi.

Yine bir bölümün sonundayız.

Mutlu kalın.Chica,Freddy ve Bonnie'yi öpmeden uyumayın!

Babaay!!

FNaF // Ayrıntılı NoktalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin