Tekrardan hoşgeldiniz.
Bugün Scott'ın şaka niteliğinde çıkardığı oyuna göz atıcaz.
Sabaha karşı indirdiğim oyun 10-15 dakika arasında 300 mb'lık bir alana indi.
Önce mobil oynamayı denedim ama telefon da ancak bir yere kadar çalıştırdı ve işin en kötü yanı eski sürümdü.
Hareket kabiliyeti olsun,grafikler olsun mobile'de o kadar keyif vermiyor.
Duyduğuma göre Scott önce Steam'e yüklemiş,oylama sonucu çok çok iyi olmasına rağmen oyunu Steam'dan kaldırıp Gamejolt'a taşımış.Üstelik ücretsiz.
Tabii ki duracak değildim... Hemen indirdim.Oyunu çalıştırır çalıştırmaz harika bir hızda çalıştığını (Ki benim bilgisayar çok eski bir model ve ekran kartı oldukça düşük.) gördüm.
Renklerin canlılığı olsun,sesleri olsun beni hemen tavladı.
İlk başlarda bizim klasik FNaF 1 tayfası ve Toy grubu açık oluyor.
Her karakterin 3 yeteneği bulunuyor ve bu yetenekleri aynı Foxy'ler felan kullanabiliyor.Şöyle açikliyim normal Foxy'nin jumpscare saldırısı varsa yine bu saldırı Phantom Foxy'de de bulunabiliyor.Ama meselan Withered Foxy'de olmuyor.
Şu ana kadar sadece 1 kere "Game Over" ekranıyla karşılaştım.Bir JS edasıyla kocaman kırmızı yazılar olarak çıkıyor.
Düşmanlar ise değişiyor.İlk sürümünde Minigame şeklinde olan map daha sonrasında FNaF World grafikleri almış.Haritanın belli bölümleri siz ilerledikçe açılıyor ve Scott yine aralara gizem koymaktan pek çekinmemişe benziyor.
Yine haritanın farklı yerlerinde sandıklar var ve bu sandıkların içinden Faz. Tokens veya Chipler çıkıyor.
Chipler yanılmıyorsam size savaş sırasında güç sağlarken Faz. Tokens'lar ise para birimleri oluyor.
FT'lar ile haritanın belli bölümlerinde duran satıcılar (Kalıp olarak Mangle ve Endolar kullanılmış.) dan alış veriş yaparak güçlenmeniz mümkün.
Peki satıcılardan ne alıyorsunuz?
Güclü Endoskelet parçalarıyla savunma,boy boy arılar ile saldırı,ilaç paletleriyle belli miktarlarda regen ve azrail benzeri yaratıklarla yine saldırı kazanıyorsunuz.
Mapte gezinirken karşınıza çıkacak olan düşmanlar rastgele ve özensiz olarak karşınıza geldiği için çok güçsüz oldukları durumlar oluyor.
Yanınıza alacağınız bir arı bile siz hiç bir yetenek kullanmadan düşmanı kesebiliyor.
Yine düşman kestikten sonra kazanacağınız Exp'ler sayesinde karakterlere seviye atlatabiliyorsunuz.
Karşılaşmayı kazandıysanız.Rastgele bir sayıda Exp ve FT geliyor.Hiç gelmediği de oluyor tabii ki.
Peki yeni karakterleri nasıl ekliyorsunuz.
Karşınıza meydan okuma ile çıkıyorlar.Yani markette bir animatronic al seçeneği yok.Başlarda Phantomlar ve Withered (Old) ailesi daha çok saldırıyor anladığım kadarıyla.
Oyunu şiddetle tavsiye ediyorum.Çok eğlenceğinize eminim.
Yine gamejolt'ta bulunan TJOC:R'u indirmeyi düşünüyorum.
Kısa oldu ama affedin bu seferlik.Daha sonra görüşmek üzere!!
Mutlu kalın.
Babaay!!