DUYURU - BOL BUG'LI CUPCAKE

266 25 19
                                    

DUYURU:

Neden dün bölüm gelmedi? Hergün bölüm atmaya çalışıyorum ama böyle giderse konu kalmayacak.Henüz üzerinde durmadığımız konuları bana önerirseniz detaylı şekilde araştırma yapıcam.

Dün gelmemesinin nedeni bölüm sıkıntısı değildi.Nigthmare üzerinde duruyorum hala.

Gerçekten zor bir konu.Bende merak ettiğim için her ayrıntıyı dikkatlice araştırmak zorundayım.

Çok büyük bir şekilde 'Nigthmare' adlı bir bölüm paylaşıcam.Takipte kalın.

---FNAF---

Asıl konumuz maalesef ki CupCake...

Seri başlarında CupCake'den korktuğumu hatırlıyorum.Bug'lı ve süper sinir bozucu bu şeye yeniden bakalım.

1.OYUN

Easter Egg'liğini kaybettiği1.oyunda kamera olduğunu söyleyen çok insan oldu.Bana kalırsa oyunda iki CupCake var.Peki bu sonuca nerden vardım?

Öncellikle Chica Show Stage'de iken elinde CupCake'i görebilirsiniz.Aynı zamanda ofisinizde de olması saçma ve alışılmadık bir durum.

Bana ve yorumlarını okduğum başka insanlara göre oyunda 2 CupCake var.Biri normal Chica'nın diğeri ise bizim ofisimizde duran bir süs. :)

Diğer bir teoriye göre CupCake bir kamera.Ofisimizde durmasının nedeni bu.Bu da mantıklı aslında ama animatroniclerin bir casus kameraya ihtiyaçları olduklarını düşünmüyorum.

2.OYUN

Diğer oyunun aksine 1 CupCake'imiz bulunmakta.Yani sadece Toy Chica'nın var.Toy Chica'nın kaybolan gözlerinin CupCake'te olduğunu düşünen çok kişi var.Mantıklı bir konu ve bundan bir kaç önce ki bölümlerde söz etmiştim.Ben bu teoriye inanıyorum ama çürütmek için kanıtınız varsa bende çürütmenizde yardımcı olabilirim.

Oyunda eğer 7.gece açık ise ve siz 'CupCake Challenge' ı geçmeyi başarırsınız oyunda bulunmayan 1.oyunda ki CupCake ofisiniz de olacaktır.Belki de bu görünüme sahip olan CupCake Old Chica'nın kayıp CupCake'dir.

3.OYUN

Golden CupCake posteri en belirgin özellik.Çok nadir çıkan bu easter egg'de normal cupcake sarı bir renk alıyor.

4.OYUN

Bence Extralar bölümünde CupCake Plush gibi ayrı bir yere sahip olmalıydı.'Nigthmare CupCake' diyince gülesim gelse bile.

Bildiğiniz üzere Chica ve Bonnie kapıdan saldıran animatronicler.Eğer kapıları düzgün kontrol etmezseniz veya ışık yakmadan geri yatağa dönerseniz içeriye girerler.

Bonnie yine kendisi giriyor ama Chica içeri CupCake'i yolluyor.

Neden o kadar pizza yerse sığaz kapılardan tabi :)

İşin şakası bir yana ciddi bir konuya değindim.Chica neden içeri girmiyor?

1.CupCake küçük boyutlu olduğu için daha kolay olduğunu düşünüyor.

2.Scott farklılık yaratmak istedi.

CupCake hakkında bulabildiğim bilgiler bunlar.Onu minigame'lerde de görebilirsiniz.

2.Oyunda 'Give Cake' minigame'inde Freddy'nin elinde ki keke dikkat ederseniz gözleri var.

3.Oyunda minigamlerinde ise Chica'nın ellerinde olabiliyor.İşte bu da CupCake'in gerçek olduğunu kanıtlıyor.

---FNAF---

YENİ BİR KAPAK YAPMAK İSTİYORUM HANGİ KARAKTER OLMALI?

1.GOLDEN FREDDY

2.SPRİNGTRAP

3.FREDBEAR

4.NİGTHMARE

---FNAF---

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

Mutlu kalın ve CupCake'i ıssrımayın.Malum biraz eski ve sert.

BaBaay!!



FNaF // Ayrıntılı NoktalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin