Tekrardan hoşgeldiniz.
Yeni bir Scottgames.com teaser'i ile karşınızdayım.
Scott işleri büyütüyor.
Trailer'da her karakteri görmüştük.Ve hiç birine benzemediği çok açık.
Ballora'ya biraz benzesede burun yapıları çok farklı.
Burun yapılarından ve korkunçluğundan yola çıkarak acaba bir GOLDEN BABY'miz olabilir mi? demedim değil.
Bundan önce bir Golden Freddy'miz ve bir Golden Bonnie'miz (Kabul edin... Adının SpringTrap olduğunu bilmeden önce ona böyle diyordunuz...) oldu mu? Oldu.
Aydınlatılmış görsel.İkiside Freddy ve Bonnie'ye fazla benzer yönler taşıyorlardı.Sadece renk değişimi gibi mesela.
Ve Scott'ın ne kadar oyuncu olduğunu hepimiz biliyoruz.
İlla ki bir Golden çıkartıcaktı ortaya.
Bu teaser'in Golden Baby olabileceğini düşünüyorum.
Ama yine Golden ön adını kullanmaz sanırım.
Gerçi Funtime'ların hepsi zaten eski karakterlerin renk değiştirmiş haliyse Golden Baby adı o kadar saçma gelmemeye başlıyor.
Ve izlediğim videolarda Baby'nin birini öldürdüğünü söylüyorlardı.
Meşgul biri... Ve Baby'i yaratan.Kesinlikle Scott...
Ve Baby sadece onun yüzünün olduğu teaser'da ki sözleri söylüyor Scott'ı öldürdükten sonra.
"Lütfen yerlerinizden ayrılmayın." Gibi...
Scott onu kapatamadığından söz ediyor ayrıca.
!BU TEORİ BANA AİT DEĞİLDİR.İZLEDİĞİM VİDEOLARDAN GÖRDÜĞÜM TEORİLERDİR.!
Siz ne düşünüyorsunuz?
#Mesaj kutum bozuk bu arada.Mesajlarınıza cevap veremediysem sorun budur.#
Pekala.Bu kadardı.
Mutlu kalın.Ve yaz tatilinin keyfini çıkarın.