FİVE NİGTHS AT CANDY'S (FNAC) İNCELEMSİ - ELEŞTİRİSİ

819 26 34
                                    

Tekrardan hoşgeldiniz.

Bugün ki konu bir 'Fan Game' olan 'Five Nigth's At Candy's'

Genelde fan yapımı şeyleri pek takmam ama bu biraz dikkatimi çekti.

Fnaf'in oynanış mekaniklerine sahip.Fazladan 1 kapısı bulunuyor sadece.

Karakterlere göz atalım.

Candy : Candy'i bizim Freddy gibi düşünün.Mavi-Beyaz renklere sahip.Toylar gibi kırmızı yanak hatlarına sahip ve kırmızı bir kravatı.Kapılarda ışık düğmesi yok onu görmenin yolu gözleri.kapının önünde gözlerinin parladığını görünce kapıyı kapatmanız gerekiyor.Esinlenildiği karakter Freddy.

Cindy : Candy'nin kız versiyonu gibi düşünün.Mor-Beyaz renklere sahip ve yine toylar gibi pembe yanakları var.Ayrıca küçük sevimli pembe bir papyonuda var.Kirpiklerinden onu ayırt etmeniz daha kolay oluyor.Saldırış biçimi aynı Candy'nin ki gibi.Esinlenilidği karakter Chica.

Chester : Chester maymun bir karakter.Kahverengi-Krem tonlarında bir rengi var.Yeşil bir tulum giyiyor ve elinde banjo tutuyor.Esinlenildiği karakter Foxy.Perdenin arkasında bekliyor sevimsiz şey :)

Penguin : Çok sevimli bir karakter açıkcası.Oyun içinde kameralarda görülüyo ve aynı JJ gibi masanın altına giriyor.Herhangi bir JS'ı yok.Siyah-Beyaz renklere sahip.Gagası,ayakları ve papyonu kırmızı renkte.Esinlenildiği karakter JJ-BB.

Blank : Sanırım en korkunç karakter bu.Gri renkte ve basit bir görünüşü var.Burnu yok ve sağ kolunun yarısı bulunmuyor.JS'ında gözleri yanıp sönüyor ve kamerada hareket ederken onu görebiliyoruz.Esinlenildiği karakter : PAS sizin fikriniz var mı? Ben kimseye benzetemedim.Sanki Bonnie gibi ama hadi hayırlısı :)

Old Candy : Adından anlayacağınız üzere Candy'nin başka bir versiyonu.Lacivert bir renge sahip ve normal Candy'den daha uzun.Esinlenildiği karakterler büyük ihtimalle Old Freddy çünkü Chica,Foxy veya Bonnie gibi parçalanmış halde değil gayet sağlam.

Rat : Blank'ten sonra en korkunç bu olmalı.Bir fare karakter ve gözleri yok.Ayrıca rengi de kahverengi ve Blank ve Old Candy kadar uzun boyunlu.Extra bölümünde onun yerine geldiğinizde çalan muzik duruyor.Esinlenildiği karakter Golden Freddy.

OYNANIŞ FARKLILIKLARI

Tahmin ettiğinizden daha fazla farklı yönü var.

1.Kameralara 2 kere basarak aydılık hale getirebiliyorsunuz.Onun dışında hepsi sadece siyah ekran gözüküyor.

2.Fazladan bir kapı var.Daha doğrusu aynı 3.oyunda ki gibi önde bir yer var.

3.Masanın üzerinde gözleri olan bir hamburger size bakıyor :)

4.Chica'dan esinlenilen Cindy Bonnieden esinlenilen Blank'den daha önce sizi ziyarete geliyor.

5.Kameralar bozmadan hareket ediyorlar.

ELEŞTİRİ

Oyunu başarılı bulduğumu söylemeliyim.Sesler olsun grafikler olsun gayet güzeller.Karakter seçimleri güzel olmuş.Ayrıca oyunda Mark ve Toy Chica olduğunu söyleyen olmuştu ama ben göremedim :D Büyük ihtimalle Easter Egg.

Daha önce 'One Nigths At Flumpty's' e bakmıştım.O da JS leri ile olsun güzeldi ama bunun ayrı bir havası olmuş.Ben çok beğendim.Medyaya resimleri ve videoyu koyacağım..Sizin düşünceleriniz neler? Kaçırdığım noktalar var mı? Daha fazla 'Fan Game' incelememi ister misiniz? :)

En çok hoşunuza hangi karakter gitti?

Mutlu kalın ve Mark'ın elinden tacını almaya çalışın.

I am the Queen of Five Nigths At Freddy's!!!

BaBaay!!

FNaF // Ayrıntılı NoktalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin