Tekrardan hoşgeldiniz.
Bugün ki konu öldürülen çocukların tam hikayesi.
Unutmayın ki bu bir teori.Teoriler tarafsızdır.İlla ki doğru değildir.Ona göre düşünüp ona göre bana yorum atarsanız mutlu olurum.
Şimdi FredBear's Family Dinner'ın açık olduğu ve içinde Spring Bonnie,FredBear + Bizim dörtlü tayfayı düşünün.
Büyük ihtimalle bizim karşımıza 2.oyunda çıkan "Old - Withered Animatronicler" FredBear Family Dinner'dan kalmalar.
Yeniden sizi 2.oyuna götürüyorum."Give Cake" minigame'ine girelim.
6+1 = 7 çocuk pizzacının etrafında...
Seri boyunca ölen çocukların sayısına uyuyor.
1 - Purple Man'in öldürdüğü ağlayan çocuk.
1 - Bite Of 87 kurbanı olan çocuk.
5 - Animatroniclerin içinde ki çocuklar.
Minigame'deki sayı ile eşit.
O ağlayan çocuğun Mari olduğunu hepimiz iyi biliyoruz.
Kanıtlar :
-Çocuğun ağlamayı temsil etmesi ve Mari ile uygun göz yaşlarına sahip olması.
-Minigame sonu Mari JumpScare'ı.
Onun Mari olduğunu kanıtlayan fazlaca delil var.
Uzatmadan bizim 87'i çocuğuna geçmek istiyorum.Ona bir ad koymalı aslında önerilerinizi yazın lütfen.
Şimdi size önce şundan söz etmeliyim.Kardeşiniz var mı? Peki onu korkutmayı deniyor musunuz?Benim bir ablam var.Kısa bir örnek veriyim.Ben Muppets Show'da ki kırmızı kukladan korkardım. (Şimdi adı Animal sanırım) Neden korktuğumu bilmiyorum ama basit bir korku değildi.Bana adı söylendiği anda ağlamaya başlardım ve koşardım.Çok küçük olmama rağmen hatırlıyorum.Bu benim içinde kukla olan herhangi birşeyi izlememe engel olmuştu.(Özellikle Don't Hug Me İm Scared) Başlarda Fnaf'tende bu şekilde korkuyordum hatta.
Şimdi düşünün ki bir kardeşiniz var.Onu zaten korktuğu bir konuda iyice korkuttunuz.Bu onun zihinsel olarak zarar görmesine neden olucaktır.Ve zaten küçük bir çocuk sizin söylediğiniz doğru-gerçek herşeye inanacaktır.Eğer kardeşiniz varsa onu korkutmayın.Bu ilerde onun için bir engel olucak...
Bizim 87 çocuğunun sorunuda bu.Kötü bir evebyn ve kardeş.
Teorim şu şekilde.Çocuk bir şekilde arkadaşım dediği animatrıniclerden korkmaya başladı.
Şimdi sizi geri 2.oyuna götürüyorum.Diyelim ki muzik kutusunu sarmadınız.Ve kamera açık.'Main Hall'ı açtınız ve ışık tutyorsunuz.Bir süre sonra karşınıza bir easter egg çıkıcak. (Spoiler)
Mari halisünasyonlara sebebiyet olan bir karakterdir.Halisünasyona neden oluyorsa eğer bir insanın düşünceleri ile rahatlıkla oynayabilir.Çocuğa bu şekilde bir müdahalede bulundu ve korkuttu.
Peki bizim çocuk ne yaptı? Bunu ailesi ile paylaşma gereği hissetti.Bu da zaten ergenlik döneminde tek işi dalga geçmek olan abiye bir koz verdi.
Güzelce çocuğu korkuttu ve sonunda onun ölümüne neden oldu.Sonuçlarını hiç düşünmedi... Ve eminim ki çok pişman oldu.
Olayı tam anlatıyorum.Çocuk çok sevdiği animatroniclerden korkmaya başladığını ailesi ile paylaştı.Gün geçtikçe abi ona yeni şeyler uydurdu.
'Bugün birini öldürmüşler.' - 'Akşam ses duydum sanırım bize geldiler' gibisinden düşünün.Çoğu abi-abla şaka yaptığını söyler ama bizim abimiz bunu yapmadı.Bu da çocuğun gerçekten bunların olduğuna dair inanmasın neden oldu.
Peki diğer ayrıntıya geçmek istiyorum.Bir minigame'de bir kız bizim çocuğa canlandıklarını ve birilerini öldürdüklerini söylüyor.
Neden herkes bundan söz ediyor peki? Bizim karabasanımız gibi düşünün.Benim anladığım kadarıyla şu yay sıkışması olayı gerçekten olmuş ve böyle insanlar ölmüş.Eminim biri çıkıp bunu animatroniclerin yaptığını ileri sürmüştür ve bu böyle gitmiştir.
Çocuk ıssırık gerçekleştikten sonra yoğun bakımda kaldı.Çıktığında ise Frontal Lobu yoktu bu da zaten onda olan korkuyu iyice tetikleyip üstüne bide onları görmesine neden oldu.
Bir süre sonra bu kadar olaya dayanamayan kalbi ve beyini iflas etti... Ve sonunda maalesef ki öldü.
Marinin intikam alması gereken tm 6 kişi kalmıştı artık.Ve bu da kolay olucak gibiydi :)
Freddy FazBear açıldıktan sonra o kötü şöhret ortadan kalkmıştı.Korkutucu dev 2 metre olan robotların yerine daha küçük sevimli rimel sürülmüş animatronicler konuldu.Toylar neden küçük anlarsınız artık.
Çocukların ilgisini çekebilecek kadar sevimli ve tuhaf görünen animatronicler tabii ki onları kandırmak için güzel bir yoldu.Birde eski ve sarı olduğunu üstelik sizi tatlı şeyler ile kandırdığını düşünün.
Açıkcası Golden Freddy beni davet etse giderdim.Ne olacağını bilmediğim sürece tabii ki.
Evet Purple 5 çocuğu sildiğinde devreye Mari girdi.Hepsini kostümlerin içine yerleştirdi ve onların içinde kalmasını sağladı.
Söz ettiklerim Old animatronicler.Tamir edilirken içinde bişeyler bulmamaları siz saçma geliyor biliyorum.
Ama düşünün siz ceset buldunuz.Zaten kötü şöhreti olan bir yersiniz.Onlardan kurtulmak ilk yoldur...
Çalışanlar şuçu üstlerine almamak için cesetlerden kurtulup animatronikleri tamir ettiler.
Geriye tek bir adam kaldığında işin asıl zor kısmı gelmişti.
Çünkü onun aşırı derecede fazla acı çekmesi gerekiyordu.
Purple onlanları öğrenip ruhları çıkarmaya çalışınca Mari senaryoyu kurdu.
Gözünüzle görebileceğiniz 5 ağlayan çocuk ruhu Purple'ı SpringBonnie'nin içine itti.
Purple kurtulduğunu düşünürken yay şıkışması geçekleşti ve bu şekilde öldü.
Yani aslında ölmedi.İçinde çok uzun zaman kaldı.
Eğer imkanım olsaydı gidip onun çocukları çıkardığı gibi çıkarırdım.
Evet bir bölümün daha sonundayız.
Mutlu kalın...
BaBaay!!