-Cu tine?Tare!spun iar ea rade.-Da.Acum hai sa iti iei cartile si uniforma.spune ea aratand spre usa mare din capatul holului.
-Stai, deruleaza, carti?
-Da! Doar nu credeai ca o sa ramanem prosti! Nu?
- Eu credeam ca doar antrenamentele vor fi de noi.zic in soapta apoi ea incepe sa rada zgomotos.
-Tu chiar nu stii nimic despre scoala asta, nu?
Mi-am luat uniforma si cartile si m-am axat pe literatura, muzica si arta la fel si Cristina(Cris).
Cand am intrat in camera am ramas masca. Camera era toata alba: peretii, tavanul, gresia, cearcefurile si pernele. Mobila era neagra iar covorul era verde. Aveam multe plante. Chiar si copaci. Nici ferestrele nu erau mai prejos. Erau imense!!
- Wow...tare. Seamana cu camera mea de acasa.spune Cris.
- Este asa de... nici nu am cuvinte.
Ne-am instalat, un prieten ne-a facut turul, apoi ne-am oprit in parc si ne-am asezat pe o banca.
Langa noi mai era o banca pe care statea o fata blond-roscata cu parul perfect drept, bronzata. Langa ea statea inca o fata cu parul brunet-albastrui scurt si drept si un baiat inalt, saten cu ochii caprui inchis.
Am observat ca baiatul se uita incontinuu la mine si bineinteles ca fata blonda a observat asta.
-Fausta, dute si-mi ia un suc!!!
-Acum, Naomi.
Apoi Naomi aia s-a ridicat si a venit spre mine si a inceput sa ma ia la misto ca de ce atrag atentia "iubitului" ei, si mi-am dat seama ca era aceeasi fata cu care m-am ciocnit pe hol.
-Iarasi tu?a inceput sa tipe la mine.
-Iarasi eu! Ce, deja te-ai saturat de mine?
-Of...nu mai atrage atentia iubitului meu, ca de nu...
-Ca de nu ce?
-.........
-Numai amenintarile sunt de tine!!!si m-am uitat cu scarba la ea.
In secunda urmatoare palma ei a facut contact cu obrazul meu. Am vrut sa-i trag si eu o mama de bataie dar cineva m-a oprit.
-Mike, lasa-ma!
-Diana, las-o in pace! Nu merita!
-Da-mi drumul! Sunt calma.
Mi-a dat drumul iar eu iam dat o palma zdravana pe care o s-o tina minte.A cazut pe jos:
-Ai facut box sau ce naiba...
-Acum sunt calma.Hai Cris... sa mergem. Mike a avut dreptate... nu merita.De acum declaram razboi, blondo.A, da, era sa uit: tine-ti iubitelul in frau.
Am mers in camera si m-am intins pe pat cand s-a deschis usa. Cand am vazut cine era am facut ochii mari si un mic zambet mi-a aparut pe fata.
-Ryder...
La media e Cris, sper sa va placa!!
CITEȘTI
Diana si scoala de militari
RastgeleDiana, o fata care a trecut prin multe si are multa experienta pentru varsta ei. A trait in L.A. dar a fost fortata sa mearga la o academie de militari. A fost scoasa pe front, apoi s-a intors la academie. Are un instructor foarte sever, dar îi va r...