Zvonul despre razboi

547 23 1
                                    

-Dar mi-e teama ca...dupaurmatorii doi ani la scoala nu ne vom mai vedea.

-Ba ne vom mai vedea.

- Serios? Unde e casa ta?

- In Italia. Tu?

- In Constanta dar s-ar putea sa ne mutam. Tot timpul ne mutam.

El tace, eu tac. Iese Fausta si se aseaza langa noi. Vine si Cris de la plimbare.

-Fausta, cu cine stai in camera?

- Pai cu Naomi.

- Nu vrei sa te muti cu noi?

-Ar fi o idee grozava.

A dat fuga in camera ei si si-a adus lucrurile si sacil de dormit.

Mai tarziu cu doua luni am auzit si la radio ca din cauza a nu stiu ce si a nu stiu cine, se declara razboi cu arabii. I-am auzit si pe comandanti vorbind ceva asemanator. Intr-o zi ne-a chemat pe toti sa ne vorbeasca.

-V-am chemat pe toti aici pentru ca am o veste fparte importanta pentru dvs. Se zvoneste si pe la radio si peste tot ca s-ar putea sa se declare razbli cu arabii.Nu stim sigur dar pregatiti-va emotional si material.

Peste o luna s-a declarat razboi.Comandantii ai maiorii ne-au chemat pe toti.

-Asa cum credeam, nu si speram, s-a declarat razboi cu arabii. De maine vom incepe antrenamentele pentru razboi.

Peste o luna a venit tata cand a aflat de razboi si ca eu voi lupta cu arabii, a amutit.

- Vino, te iau acasa...

-Nu puteti. Nu este voie si e cel mai bun soldat al nostru.

- Dar e fata mea si eu o iau acasa.

- Tata.... au nevoie... Nu vreau sa merg acasa

Intre tata, maior si colonel s-a iscat o cearta. Tata ma strangea tare de mana. Ma durea. Mi-am smuncit mana dintr-a lui si cu ochii in lacrimi, am spus:...........

Diana si scoala de militariUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum