Academia imi da fiori

344 14 0
                                    

Ma trezesc din somn cu o presimtire ciudata. Ma dau jos din pat fara s-o trezesc pe Clara. Ma uit pe fereastra. Vad pe cineva afara dar nu-i vad capul. Ori sunt eu nebuna si am halucinatii, ori avem un impostor. Ma intreb ce-au facut gardienii de a intrat! Au dormit pe ei? Iau o decizie pe care o sa o regret cat de curand pentru ca ma aflam afara explorand si tremurand de frica. Merg si îi vad pe gardieni.... legati cu o sfoara si gura astupata cu.... un mar? Nu mai stau sa îi dezleg, fug. Pentru ca aud un zgomot bizar.... ciudat. Alerg pana la portile din spate. Abia acum constat ca academia seamana fulgerator cu o casa bantuita. Ajung si vad luna in fata mea mare si frumoasa, si pe un deal, acolo, sus , "frumosul" om fara cap pe care l-am vazut in curte calare pe un cal negru, groaznic de infiorator in contrast cu luna. M-am cacat pe mine de groaza. Scot un tipat cu care am trezit pana si mortii, apoi vad cum cineva iese din cladire. Mai urlu o data ca un lup flamand si ma dau mai in spate crezand ca e tot o fantoma, dau sa tip inca o data dar gem cand ma apuca de mana si ma strange tare blocandu-mi circulatia sangelui.

- Cine te crezi, lupul din pestera care urla la luna? Ai trezit toti elevii! Nesimtito!

Cand am vazut cine era, m-a apucat rusinea mai ca-mi venea sa plang.Parul lui saten era ciufulit intr-un mod atat de dragut, dar ochii lui albastrii fierbeau de furie si cereau o explicatie. Daca el vrea explicatie, îi dau eu o explicatie cat de sincera am putut:

- L-am vazut pe calaretul fara cap acolo sus pe deal! Si luna era mare!

Isi da o palma si apoi striga la mine surzindu-ma:

- Nu minti!

-Dar nu mint!!

Si imi da o palma.

- Ori spui o minciuna gogonata, ori ai nevoie de ochelari sau un control la cap!

-Nu am nevoie de ochelari!

- Maine te voi duce la psiholog si vei face un test psihologic. Daca minti, o sa dai de belea! M-ai auzit?

Incuviintez ramanand fara glas.

Diana si scoala de militariUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum