Era ora 11, începutul unui weekend călduros, 16 iunie. Soarele își făcea simțită prezența în camera, făcându-mă să mă trezesc ușor obosită, fiind primul weekend din vacanță. " Hai să mergem la cumpărături, acum ! " țipa fratele meu din living. Fratele meu este însuși Bogdan Medvedi, din faimoasa trupă Maxim, iar noi locuim singuri, uneori mai rămâne și Oana, iubita lui la noi. " 10 minute ! " i-am răspuns dându-mă jos din pat. Am făcut un duș rapid apoi m-am îmbrăcat și am plecat cu fratele meu. Ah, aproape că am uitat să mă prezint. Sunt Laura Medvedi și am 19 ani, sunt roșcată și am ochii albaștrii, la fel ca Bogdan.
- pe drum -
Bogdan : Ce ai vrea să mâncăm azi?
Eu : Niște cereale și pe Laiu la pachet, dacă se poate.
Bogdan : Poftim?
Eu : Glumeam, vezi să nu faci infarct și hai oprește, c-am ajuns.
Bogdan : Chiar îți place de el?
Eu : Hm, poate.Mi s-a cam pus pata pe Lăiuțu drăguțu' dar am știut cum să nu par disperată în fața fratelui meu. Oh, și încă ceva despre mine.. Am avut o relație cu Gabi înainte, ca să zic așa, iar de atunci nu ne salutăm, nimic.
Bogdan : Cașcaval, șuncă, unt, apă, alune, snacks-uri, Cola, RedBull. Mai trebuie ceva?
Eu : Ciocolatăăă, cum să uiți de asta? E seara noastră, trebuie să ne distrăm.Ăm, da, o să avem un party, ca să zic așa.. Va veni cea mai bună prietenă a mea, Raluca, băieții și Oana. O să stau mai mult cu Laiu, da, da.
Bogdan : Ai dreptate, Lăurici, ciocolată. Nu știu cum de nu am trecut pe listă.
Ne-am întors acasă pe la 13-13:30 și am despachetat totul, apoi i-am trimis mesaj Ralucăi că poate veni la ce oră vrea.
Bogdan : M-a sunat Gabi, a zis că el vine deja, să ne ajute, pardon, să te ajute la gătit. Ce să faci, eu nu mă pricep.
Eu : Ești tu fratele meu..da' pentru faza asta te urăsc. Gabi, mă? Serios? Ugh.
Bogdan : Nu poți să fugi mereu de probleme.
Eu : El are o problemă cu mine !!Ăăăm...primul capitol. Câteva lecturi m-ar ajuta. Păreri/critici?