Vreau să te..

203 10 0
                                    

După surpriza primită, am ieșit din sală, mergând spre casă. Când am ajuns acasă, Raluca era deja acolo. Casa mea era aranjată, living-ul era schimbat, așezat total diferit.

Raluca : Surpriză! La mulți ani, te iubesc mult!

Cadoul Ralucăi era un CD, ce conținea un videoclip cu toate pozele noastre de mici până în prezent.

Eu : Mulțumesc, mult! Și eu te iubesc.

Fiind venită de la antrenament, m-am dus sus să mă schimb. Mi-am luat o rochiță mov și o pereche de balerini bej. Mi-am îndreptat părul, m-am dat cu puțin fond de ten, tuș, rimel și un ruj roz deschis, mat. Era ziua mea, măcar o dată pe an să mă machiez.

Oana : Bubule, tu ești?
Eu : Șocați?
Bogdan : Am cea mai frumoasă soră din lumeee.
Gabi : Iar eu cea mai frumoasă iubită.
Marcus : Iar eu tot forever alone sunt.
Eu : N-aș prea zice asta.
Marcus : Ce vrei să zici cu asta?
Raluca : Da, Laura, ce vrei să zici cu asta?
Bogdan : Haideți oameni buni, vă placeți de mult timp. Sunteți orbi sau ce? Se vede că vă potriviți..
Raluca : Bogdan...
Gabi : Bogdan are dreptate. Acordați-vă o șansă.
Oana : Cred că au nevoie să stea singuri.
Bogdan : Puteți să vă duceți să vorbiți la mine în cameră.
Marcus : Nu e nevoie. Raluca, ei au dreptate. Chiar te plac, și mult!
Raluca : Marcus..și eu te plac, dar niciodată n-am vrut să-ți spun, îmi era teamă.

Apoi, Marcus a sărutat-o și bang, alt cuplu! Awie. În timp ce Bogdan îmi tot făcea poze, am primit mesaj de la Alexander : " La mulți ani, suflet frumos! Sper să ți se îndeplinească dorințele și să-ți atingi scopul în viață. Iarta-mă pentru ce a fost..și distracție plăcută. - Alex. " .. Nu știam ce să fac..așa că m-am dus în bucătărie și l-am sunat, spunându-i să vină.

Eu : Vreau să vă spun ceva..
Marcus : Ce ai pățit?
Eu : Mi-a trimis Alex mesaj și i-am spus să vină și el.. Nu pot sta supărată pe el și nu vreau să se simtă exclus.
Gabi : Ce naiba....te schimbi ca vremea. Nu te înțeleg.
Bogdan : E alegerea ei, e petrecerea ei.
Gabi : Mda. Bine.
Eu : Putem vorbi între patru ochi?
Gabi : Aham, vin acum.

Eu : Ce e cu tine? Chiar dacă mi-a făcut rău, are un suflet bun și niciodată nu a făcut ceva rău cu intenție. Te rog, Gabi.. E ziua mea, nu vreau să stăm supărați.
Gabi : Bine, iubito. Cum crezi tu.
Eu : Gabi..
Gabi : Ce e, scumpo?
Eu : Te iubesc.
Gabi : Și eu, mult de tot.

Ne-am întors în living, așteptându-l pe Alex, care după jumătate de oră a sosit. Am dansat, băieții au făcut karaoke.. Am cântat și eu, iar toți în afară de Bogdan au rămas uimiți, neștiind că am voce. Am cântat " Love me like you do " alături de Gabi. A fost o petrecere frumoasă. Pe la 00:30 au plecat toți, în afară de Oana și Gabi.

Bogdan : Scumpo, rămâi la noi?
Oana : Mm...bine.
Eu : Yaaay.
Bogdan : Poate rămâne și Gabi, dacă vrea.
Eu : Rămâi?
Gabi : Am de ales? Da, rămân.

Bogdan și Oana au ales să se mai plimbe prin zonă, deoarece afară era răcoare și cerul fără niciun nor, dar plin de stele.

Eu : Mă duc să mă demachiez, apoi să fac duș.
Gabi : Sau poți sta aici.

A început să mă sărute, fiind puțin amețit de la băutura care a fost astăzi la petrecerea mea. M-a luat pe sus, ducându-mă la mine în cameră.

Eu : Bogdan și Oana pot veni oricând....
Gabi : Suntem în camera ta. De ce ar intra aici?
Eu : Gabi...ai băut.
Gabi : Lasă-te purtată de val.
Eu : Nu, Gabi. Nu acum. Îmi este frică, atâta timp cât e Bogdan lângă mine.
Gabi : Dar la Suceava?...
Eu : Atunci erau camere de hotel și era altfel treaba. Stai cuminte. Ia niște pijamale de ale lui Bogdan, fă un duș și culcă-te.
Gabi : Mă duc să dorm în living. Noapte bună.
Eu : Gabi...te superi degeaba.

Știu că deși a băut, chiar vroia asta. Nu vreau să risc și să mă prindă Bogdan. Îmi voi lua inima in dinți și îi voi spune cât de curând. Între timp, Gabi s-a dus jos, iar eu m-am schimbat în pijamale și am dat drumul la tv. Atunci au venit Oana și Bogdan. S-a făcut ora 02:00 dimineața..iar eu nu dormeam. Știam că dacă mă duc după el, face urât. Dar nu vroiam să îl las să doarmă supărat. Aveam lumina aprinsă la mine în cameră, iar Oana și Bogdan au intrat.

Bogdan : De ce doarme Gabi în living?
Eu : Ne-am certat.
Bogdan : De ce?
Eu : Pentru că eu sunt protejata fratelui meu, eu nu am voie să fac nimic. Sunt cu 2 ani mai mică decât tine. Pentru că am vrut să am un moment intim cu iubitul meu dar nu pot de frica fratelui meu. De asta s-a supărat.
Oana : Bogdan, Laura are dreptate....
Eu : Mersi.
Bogdan : Eu niciodată nu ți-am interzis, ți-am spus doar să ai grijă. E o diferență.
Oana : Hai fugi la el și adu-l aici, să doarmă cu tine.
Eu : Bine.

Am fost după Gabi.

Eu : Iubire, haide lângă mine. Te rog...
Gabi : Credeam că nu mai vii. Nu am dormit nici măcar 5 minute.

Și am fost sus, în camera mea. Au urmat anumite atingeri, ca în orice relație, dar nimic mai mult.

În transă [ Maxim FF . ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum