Puțină fericire

296 12 0
                                    

Eu : El are o problemă cu mine !!
Bogdan : Ați încetat să vorbiți, deci e din partea amândurora. Surioară, el încă te iubește..

Uh, poate vă întrebați de ce ne-am despărțit. El avea multe concerte, eu eram în ultimul an de liceu și nu puteam să merg cu băieții peste tot, așa că am decis să punem punct. Nu avea rost, îl vedeam de două ori pe lună. Nu știu dacă mă mai iubește sau nu cum zice Bogdan, dar nu cred mai merită. Eu trebuie să învăț pentru bac, școala de șoferi.. Chiar nu are rost. Nu pot nega că nu mai țin la el, dar asta e..

Eu : Bogdan, hai să încheiem subiectul ăsta. Când vine, mă ajută și gata. Fără apropouri și faze de astea. Dar sună-i și pe Alex și Marcus, să vină și ei. Raluca deja se pregătește. Oana când vine?
Bogdan : Alex și Marcus s-au dus la studio să lase niște acte, apoi vin, iar Oana e la părinții ei. A zis că mă anunță când vine.
Eu : Ok. O să fac piept de pui pe grătar, cu cartofi pai, niște sendvișuri pentru mai pe seară și cam atât. Ce zici?
Bogdan : Hm, ok.

Bun. M-am apucat de treabă, nu a durat mult. Ba chiar terminasem înainte să vină Gabi, așa că m-am dus sus să fac duș și să mă schimb, părul meu lung l-am îndreptat și mi-am prins o șuviță din față. Nu m-am machiat, nu îmi stă în fire. Când am coborât, băieții erau ajunși. Trebuie să recunosc că mă înțeleg foarte bine cu Alex, dar el nu știe de faptul că-l plac.

Eu : Aleeeeex !!
Alex : Lauraaa ! #îmbrățișare#
Eu : Bună, Marcuss !
Marcus : Hei, Lăurici sclipici.
Alex : Ce dor mi-a fost de tinee, pitic.
Eu : Pitic? Am 19 ani, Laiu, te ajung din urmă.

Ca deobicei, Gabi nu a spus nimic. Nici măcar " Bună ". Nu trecuse mult că a apărut și Raluca, și ea entuziasmată de băieți, mai ales de Marcus, cunoscându-i deja.

Eu : Bogdan, dar Oana?
Bogdan : A zis că vrea să rămână la părinții ei.
Alex : Eh, trebuie să o înțelegi. Deeeci, mi-e foame.
Eu : Poftiți la masă.
Marcus : Ce mâncăm?
Eu : O să vezi, nu mai fi curios, Moș Martine.

- la masă -

Alex : Mm, e așa gustos. A gătit Bogdan? - glumind -
Eu : Ar vrea el. Eu am făcut tot.
Raluca : E chiar bun. Mai bun decât relațiile cu foștii. - un apropo făcut la mine și Gabi -
Marcus : Ce glumeață e Ralu în seara asta.
Eu : Nu mai vorbiți la masă, gura mică.

După ce am mâncat, ne-am așezat toți în living, dar era o problemă, era prea cald.

Bogdan : Voi da drumul la aerul condiționat. La câte grade?
Alex : Dă-i la 16° deocamdată. Să se răcească.

După ce am rezolvat și problema asta, am jucat cărți, am râs, până și Gabi vorbea cu mine, eu și Alex ne-am umflat de Cola și alune, Marcus o tachina pe Raluca, iar Bogdan vorbea prin mesaje cu Oana. Pe la ora 22:00 era chiar foarte rece în cameră, am zis să oprim aerul.

Bogdan : Nu merge telecomanda, nu merge.
Alex : Cum să nu meargă? Uită-te la sora ta, zici că e din Alaska, a înghețat.
Bogdan : Nu merge mă, nu ia comenzile. Nu funcționează niciun buton.
Eu : Alex, hai cu mine sus să aduc niște pături.
Alex : Ok.

- sus, în camera mea -

Eu : Și te distrezi?
Alex : Când am persoanele potrivite lângă mine, da.
Eu : Și care sunt alea? - dându-i să țină o pătură -
Alex : Băieții...tu.

A început să zâmbească, mă uitam în ochii lui, îmi bătea foarte tare inima. S-a apropiat de mine, ne priveam.. Se uita la buzele mele, și-a mușcat buza inferioară...dar fix atunci intră Bogdan :

Bogdan : Cât durează să luați câteva pături?
Alex : Acum venim.

Fuck, a stricat el tot. Am coborât, m-am așezat pe canapea, nu schițam nici un zâmbet, nici o expresie.

Marcus : Eu cred că mă duc acasă, sunt obosit. Noapte bună.
Raluca : Da, și eu plec. Paaa.

După plecarea lor, Bogdan s-a dus cu Gabi până sus să discute ceva. Am rămas doar eu cu Alex, acesta venind lângă mine.

Alex : Ești supărată?
Eu : Nu. Obosită.
Alex : De ce nu te duci să dormi?
Eu : Pentru că vreau să stau cu tine, idiotule!

La naiba, am gândit cu voce tare. Ce proastă sunt.

Alex : Poftim?
Eu : Da, ce ai auzit. Nu o face pe surdul.

- din perspectiva lui Alex -

Atunci am luat-o în brațe și a adormit imediat. După, mi s-au închis și mie ochii, somn direct.

În transă [ Maxim FF . ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum