A doua zi, m-am trezit pe la 9, Oana m-a trezit. Băieții deja plecase, și am stat cu Oana, la o cafea, aveam timp până la 12 când mergeam să repetăm.
Oana : Îmi pare rău dacă mai vroiai să dormi, dar băieții au plecat și chiar aveam nevoie de puțin timp, doar noi două.
Eu : Nu-i nimic. Și mie îmi place să stam așa.
Oana : Și în legătură cu faza de aseară, ai rezolvat cu Gabi?
Eu : Da, adică am dormit amândoi, dar fără nimic special.
Oana : Bogdan bănuiește ceva..
Eu : Să bănuiască. Asta e. Am 19 ani și pot face ce vreau.
Oana : M-a întrebat dacă eu știu ceva..și am negat.
Eu : Hm..oricum, deși e fratele meu nu îi pot spune chestii de genul.
Oana : Mergi cu mine până acasă să mă schimb?
Eu : Da.Am fost cu Oana la ea acasă, apoi în drum spre sală am mers pe jos și l-am văzut pe Gabi...era cu două fete, pe una o ținea în brațe, avea mâinile in jurul taliei ei....... Am început să plâng și să tremur...
Gabi : Laura! Nu e ceea ce crezi...sunt doar niște fane.
Eu : Fane, Gabi? Fane? Așa îți tratezi tu fanele.. Ținându-le în brațe de parcă le-ai cunoaște de o viață.
Gabi : Iubito...
Eu : Să nu-mi mai spui așa. Am fost proastă că ți-am mai acordat o șansă.
Gabi : Laura....
Eu : Să nu mă mai aburești. Pa.Și am plecat, dar am plecat spre casă. Nu eram în stare de nimic. Am fost fraieră crezând că va fi bine dacă ne împăcăm. Poate o fi doar o fană, dar nu se procedează așa. Când am ajuns acasă, Bogdan era în camera lui cu Alexander.
Eu : Deranjez?
Bogdan : Deloc. Ce ai pățit? De ce plângi?
Eu : Gabi ținea o fată în brațe..zicea că era o fană...dar eu nu cred...
Alex : Unde l-ai văzut?
Eu : La centrala din spatele sălii.
Alex : Era o singură fată?
Eu : Nu. Pe una o ținea în brațe și mai era una cu ei.
Bogdan : Nu cred că Gabi te-ar înșela. Te iubește. De ce nu vrei să vorbești cu el?
Eu : Eu nu îl mai caut, jur. Dacă vrea, să mă caute. Punct.
Bogdan : Pune și dormi aici. Mă duc până la sală, la Oana. Stai tu Alex cu ea.
Alex : Bine frate.
Bogdan : Ai grijă ce faci.
Eu : Bine, pa.Și m-am așezat în pat lângă Alex, spate în spate cu el și am adormit. Peste o oră, m-am trezit, fiind pupată pe obraz. Era...........
Era Alex sau Gabi? Surpriză.
Scuze că e scurt. Nu am destul timp.