A doua zi, dimineață, m-am trezit în brațele lui Alex. Se pare că Bogdan i-a permis acest lucru. Până la urmă rezolvase treaba cu aerul condiționat.
Alex : Bună dimineața, frumoaso.
Eu : Alex..aseară..am zis...
Alex : Nu e nevoie să îți ceri scuze. E ok.
Eu : Unde e Bogdan?
Alex : Pe afară, cu Gabi.
Eu : Aa..
Alex : Nu vreau să mai plec de aici.
Eu : De ce?
Alex : Pentru că sunt cu tine, și e atât de frumos. Tu mă placi, așa-i?
Eu : Alex, eu... - nu mai apuc să spun nimic și mă sărută, iar atunci apar Bogdan cu Gabi -
Bogdan : Bună - tușind -. Întrerup ceva?
Eu : Nu...
Alex : Cam da.
Bogdan : Sunteți împreună?
Eu & Alex : Nu.Atunci am văzut cum Gabi s-a schimbat la față și a plecat spre ieșire, spunând că pleacă cu treabă la studio.
Bogdan : Bun, eu mă duc în camera mea, vă las. - și pleacă -
Alex : Deci mă placi?
Eu : Poate. - și mă mai sărută o dată -
Alex : Acum?
Eu : Da, te plac.
Alex : Știam dar îmi doream să aud asta de la tine. Deci ai vrea să fim împreună?
Eu : Uite, de asta nu am vrut să îți spun că te plac. Nu sunt pregătită pentru o relație. Am mai trecut printr-o relație cu o vedetă, știi foarte bine la cine mă refer.
Alex : Dar..și eu te plac foarte mult.
Eu : Te cred și te înțeleg, dar nu pot. Te rog, pleacă. Am nevoie să fiu singură.
Alex : Plec. Păi, ne mai vedem. Paa.. - și pleacă -La naiba. Mă place. Vrea să fie cu mine. De ce mi se întâmplă toate astea mie? Și fix atunci am primit un mesaj de la Gabi : " Știu că nu am mai vorbit de mult, dar îmi lipsești, și azi mi-am dat seama de asta, când te-am văzut sărutându-te cu el. Eu încă te iubesc. La el e ceva de scurtă durată. Dar daca vei vrea să fii cu el, mult succes și răbdare. Abilități pe care nu le-ai avut pe durata relației noastre. " Acel mesaj mi-a frânt inima, pentru că în adâncul sufletului meu, Gabi a rămas acolo. Poate încă îl iubesc, dar nu mă pot întoarce la el. Nu vreau o relație la distanță. " Dacă tot dăm cărțile pe față, să știi că și eu te iubesc, pentru că mi-ai schimbat viața și nu am cum să te uit. " După ce i-am răspuns, am făcut duș și m-am dus în camera mea să mă îmbrac. Mi-am luat un tricou alb, pantaloni scurți gri și Converse negrii în picioare. Aveam chef să mă plimb singură. Am ales să merg spre parc, să îmi pun ordine în gânduri. Doi băieți cu aceleași gânduri și obiceiuri mă vor. Și eu îi vreau..dar pe amândoi. Sunt confuză, dar în același timp nu vreau tipul ăsta de relație.