Nu mă cunoști, dar te iubesc

202 13 8
                                    

- din perspectiva lui Gabi -

Mă doare.. Mă doare să știu că nu-și amintește de nimic. Poate medicul are dreptate și e ceva temporar.. Sper să se facă bine.

Eu : De ce mă privești așa?
Gabi : Pentru că te iubesc, Laura.. Și nu suport să te văd așa.
Eu : Șterge acele lacrimi.. Mă voi face bine. Și dacă e adevărat tot ce spui tu, vom fi împreună în continuare.
Gabi : Te deranjează dacă mai rămân cu tine?
Eu : Nu. Avem poze împreună?
Gabi : Da.
Eu : Arată-mi, te rog..

Mă uitam la pozele de pe telefonul lui, și chiar eram eu. Păream atât de fericiți, amândoi...

Eu : Tu chiar mă iubești. Mă poți lăsa singură, te rog? Am nevoie de timp..
Gabi : Ok.

Mă gândeam la pozele pe care mi le-a arătat..și brusc am adormit. M-am trezit a doua zi, în salonul meu fiind mama și Bogdan. Stai, ce? Le știu numele? Mi-am revenit, mi-am revenit!

Eu : Mamă! Bogdan!
Mama : Ne recunoști, scumpo?
Eu : Da, mi-am amintit tot.
Bogdan : Sora mea, ești bine, în sfârșit! Nici nu știi cât m-am rugat să-ți treacă amnezia, să vii acasă și să te am aproape!
Eu : Stați.. Unde e Gabi?
Mama : S-a dus acasă să doarmă. A stat toată noaptea pe hol, așteptând să te trezești..a plecat acum o oră când am venit noi.
Eu : Și tata?
Bogdan : E plecat.
Eu : A și plecat? Deja?
Bogdan : Da.
Eu : Când pot pleca acasă?
Mama : Cred că la prânz.

Și așa a fost. Am fost externată. Am ajuns acasă în patul meu moale și cald. Bogdan mi-a adus multe dulciuri și fructe...deoarece trebuia să mă recuperez, să stau la pat.

Bogdan : Mai dorești ceva?
Eu : Nu ai vorbit cu Gabi? Nu știi dacă s-a trezit? Nu vreau să-l sun sau să-i dau mesaj, vreau să fie o surpriză faptul că sunt acasă și că sunt bine. Ah, aproape uitasem. Oana ce mai face?
Bogdan : Îl voi suna eu pe Gabi. Oana e la Suceava.

Când am auzit Suceava, mi s-a făcut pielea de găină, gândindu-mă la discuția mea cu Oana legat de ce s-a întâmplat acolo, și m-am schimbat la față..

Bogdan : Ce ai pățit? Ești bine?
Eu : Da, sunt bine. Și cât mai stă acolo?
Bogdan : Nu știu, dar diseară plec eu la Suceava, la ea.
Eu : Deci rămân cu mama..
Bogdan : Și cu Gabi, dacă vrea să stea cu tine peste noapte și dacă mama e de acord.
Eu : Mda, așa e. Vreau să-l văd...să îi cer scuze pentru ieri, când habar nu aveam cine e.
Bogdan : Nu te mai consuma atât. Acum totul e bine, tu ești sănătoasă și asta e tot ce contează. Te iubesc, surioară.
Eu : Și eu te iubesc, Bogdan.

După, Bogdan l-a sunat pe Gabi, spunându-i că are nevoie de ajutorul lui și că e urgent. Când a venit și m-a văzut, reacția lui a fost...........

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 10, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

În transă [ Maxim FF . ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum