După ce am ieșit din casă, fără ca Bogdan să afle, i-am trimis alt mesaj lui Gabi : " Vino în parc dacă vrei să vorbim. N-are rost prin mesaje. " .. Nu a răspuns, dar când am ajuns în parc era deja acolo, dar nevăzându-l m-a tras de mână și m-a lipit la pieptul lui.
Gabi : Îți bate inima la fel de tare ca la primul nostru sărut.
Eu : Mă iubești?
Gabi : Cel mai mult. Tu?..
Eu : Ți-am spus, și eu te iubesc. Dar nu putem avea o relație dacă tu pleci de colo, colo.
Gabi : Asta înseamnă că nu vrei să lupți. Simți ceva pentru Alexander!
Eu : Ba nu. Doar...lasă-mă să mă gândesc o zi, două. Am nevoie de timp, să știu cu adevărat ce îmi doresc.
Gabi : Uite-l pe fraier.
Eu : Pe cine?
Gabi : Alexander. E cu o fată. Tu chiar l-ai crezut când ți-a spus că te place?
Eu : Nu pot să cred cât de naivă am fost...
Gabi : Haide, nu plânge. Nu aici. Te duc acasă.- acasă -
Bogdan : Opaaa, ce avem noi aici?
Eu : Mai bine taci.
Gabi : Nu e nimic, frate. Nu e bine și am adus-o acasă.
Bogdan : A aflat?
Eu : Cum adică să aflu? Și tu știai că e cu alta? Mersi mult. Halal frate..Am început să plâng, urcând scările spre camera mea. Urăsc să fiu mințită sau înșelată.
Bogdan : Sunt un prost.. Mă duc după ea.
Gabi : Nu. Mă duc eu.Gabi a bătut la ușă, apoi un " Pot să intru? " destul de firav s-a auzit.. I-am permis să intre.
Eu : De ce a făcut Alexander asta? De ce? De ce fratele meu nu mi-a zis că ăla are pe alta? De ce, Gabi? De ce?
Gabi : Calmează-te și uită-te în ochii mei. Ce ți-am zis în acel mesaj? Alex e doar cu aventurile. Tu nu ai vrut să mă crezi...
Eu : Aveai dreptate.. Uhm..Gabi?
Gabi : Da, spune.
Eu : Vrei să rămâi cu mine în seara asta?
Gabi : Desigur că voi rămâne. Nu te las singură în starea asta. Mai bine te culci..
Eu : Da, poate așa e mai bine. Vrei să ieși te rog, ca să mă schimb?
Gabi : Mă duc jos. Vin imediat.
Eu : Ok.- din perspectiva lui Gabi -
Doamne, mulțumesc că mi-ai dat șansa să îi fiu alături. Chiar o iubesc și am nevoie de ea. Am coborât la bucătărie să îi aduc ceva de mâncare. Am luat din frigider două porții de pizza, le-am încălzit la microunde, iar când am ajuns în fața ușii camerei ei, am bătut iar ea a aprobat că pot intra. Era îmbrăcată cu un maieu albastru destul de larg și pantaloni roz scurți.
Gabi : Poftim, asta e pentru tine. Ah, și apropo, Bogdan a plecat, stă cu Oana în seara asta.
Eu : Mulțumesc.. Deci suntem doar noi doi?
Gabi : Da. Pune și mănâncă.- din perspectiva lui Gabi -
În timp ce mânca, Laura se uita la mine cu coada ochiului, observasem asta. Simt că încă mă iubește. După ce am mâncat, m-am oferit să duc eu farfuriile și să le spăl, în timp ce ea făcea patul. Când ne-am așezat în pat, ea și-a așezat capul pe pieptul meu, și după aproximativ 15-20 de minute, a adormit. O priveam, dormea fără să scoată vreun sunet sau fără să se miște. După tot timpul în care am privit-o, am adormit și eu, cu ea în brațe.
Dimineață, eu m-am trezit înaintea lui Gabi, m-am dat jos din pat foarte încet pentru a nu-l trezi. Am făcut un duș, timp în care deja luasem o decizie. Am decis să îi mai acord o șansă, pentru că el e primul și singurul băiat pentru care am avut și am sentimente adevărate. Bogdan era deja acasă, așa că am pregătit masa, ouă și bacon. M-am dus în camera lui Bogdan cu o vuvuzelă și i-am suflat direct în ureche. A tresărit ca-n filme, o porție bună de râs. Am trezit unul, mai e unul. M-am dus în camera mea, unde Gabi dormea pe o bucățică de pat, m-am aplecat și i-am dat un sărut scurt. Am vrut să plec, dar m-a apucat de mână și m-a tras spre el, dându-mi la rândul lui un sărut.