Fix atunci venise Bogdan, dar se pare că era însoțit de Oana.
Eu : Oanaaaaaaaaa!
Oana : Bubuleeee. - așa îmi zice ea mie -
Eu : Ce dor de mi-a fost de tinee.
Oana : Și mie, dar de mâine vom petrece mai mult timp împreună.
Marcus : Adică?
Bogdan : Sora mea reia dansul.
Marcus : Felicitări. Era mare păcat dacă nu mai purtai sclipici la show-uri.
Oana : Și voi băieți, cum mai sunteți?
Marcus : Bine. Foarte bine chiar. Perfect pot spune.
Oana : De ce?
Gabi : E îndrăgostit.
Oana : Opaaaa.
Marcus : Uite cine vorbea.
Eu : Oana, hai în camera mea, vreau să vorbim.
Bogdan : Să nu ne bârfiți mult.
Gabi : Știm ce vă merge minteaaa.- în camera mea -
Oana : Ce e? Ai pățit ceva?
Eu : Știi că zicea Marcus de Gabi că-i îndrăgostit.. Ne-am împăcat.
Oana : Da' parcă îl plăceai pe Alex..
Eu : Alex e cu o tipă, Olivia, parcă. E frumoasă, sper să n-o rănească. Și știi..mereu te întorci la ce iubești.
Oana : Mă bucur mult, Bubule. Să aveți grijă de voi și fără prostii.
Eu : Legat de asta...
Oana : Nu-mi spune că...deja...
Eu : De când am fost prima oară împreună.. Te rog, nu-i spune lui Bogdan. El crede că eu încă sunt virgină. Am încredere în tine.
Oana : Poate că lucrul ăsta a făcut să vă întoarceți unul la altul. V-a legat mai mult.. Dar cum s-a întâmplat?
Eu : Mai știi când am fost la Suceava cu ei? Atunci, după concertul lor.. Când am dormit eu cu Gabi deoarece Marcus vroia să doarmă cu Alex.
Oana : Bine. Nu ii voi spune nimic lui Bogdan, dar ai grijă. Dacă se mai întâmplă, fii atentă, să n-apară nepoței din flori.
Eu : Stai calmă. Nu mă gândesc la asta acum.- jos -
Gabi : Alex, de ce ești trist?
Marcus : Gabi...
Gabi : Ce e, frate? Doar am întrebat.
Alex : Lasă-l Marcus, știu unde vrea să ajungă. Mi-ai furat-o, frate.
Gabi : Poftim? Tu te auzi?
Bogdan : Ți-a furat-o? Sora mea nu-i un premiu și asta să vă fie clar la amândoi. Ok?
Gabi : Pe mine mă știi că-s cuminte. Da' el...
Alex : Dar eu ce?
Gabi : Ți-ai bătut joc de ea. I-ai dat speranțe și ieri erai în parc cu bruneta aia.
Alex : Aia are un nume, Olivia.
Gabi : Nu-mi pasă. Ție îți place ca un băiat cunoscut ca tine să facă faze de astea?
Marcus : Băieți, nu vă certați.. O să vă audă fetele.
Gabi : Da' nu se ceartă nimeni. Vreau doar să lămuresc.
Alex : Cauți ceartă!Auzeam țipete din camera mea, eu și Oana ne-am speriat și am coborât. Jos, Alex si Gabi erau în picioare, mai aveau puțin și se luau la bătaie.
Oana : Ce se întâmplă aici?
Gabi : Îmi apăr iubita. Nu fac nimic rău.
Alex : Iubita? Te-a lăsat din cauza a 300 de km.
Eu : Alex, te rog frumos să ieși din casa mea, acum! - țipând -
Alex : E și casa lui Bogdan, el m-a chemat aici.
Gabi : Nu fi copil și dispari. Nu cred că Bogdan vrea să te afli aici și să vorbești așa despre sora lui!Deși țipasem și eram ' mare și tare ' mă cuprinsese frica, la cât de tare țipau ei doi. Bogdan nu zicea nimic, a venit și m-a luat în brațe. Tremuram, îmi era teamă să nu se ia la bătaie, la cât de nervos era Gabi...
Oana : Mai bine pleci și te calmezi.
Și a plecat. Deja se înserase.. Era ora 23. Plecase toți. M-am dus în camera mea și gândindu-mă la ce s-a întâmplat, am adormit. A doua zi, la ora 6 sunase alarma. Fuck! La mulți ani, mie! Am făcut 19 ani. Bogdan doarme, nu-l trezesc.. Am doar o oră la dispoziție. Am făcut un duș cam de vreo 20 de minute, m-am îmbrăcat, mi-am pus schimburile în rucsac, și l-am sunat pe Gabi să vină, deoarece a spus că vrea să meargă cu mine. L-am așteptat în jur de 5 minute, am urcat în mașină, dar în drum spre sală, am oprit să-mi iau o cafea. Nici un " La mulți ani " .. nimic. Am ajuns acolo, Oana era deja venită. Gabi a plecat. Ce drăguț, să uite iubitul tău de ziua ta, pff. În schimb, Oana nu a uitat. Mi-a dat o îmbrățișare călduroasă și un tricou personalizat, roșu, pe spate având poze cu noi două și scria ' Bubu #1 ❤ ' awwww, ce drăguț. În fine. S-a făcut ora 8, Oana m-a învățat pas cu pas o nouă coregrafie pentru show-ul de pe 28 iunie. Pe la ora 14 am terminat, m-am dus la vestiar să mă schimb, și când m-am întors în sală după sticla cu apă, acolo erau Gabi, Bogdan și Marcus.
Bogdan : Surprizăă !!
Gabi : Puiul meu mic, credeai că am uitat? Uite, am ceva pentru tine.A scos din buzunar o cutiuță. Acolo era un inel cu semnul infinutului, din argint și mai avea un buchet cu 19 trandafiri; 18 roșii și unul alb.
Gabi : Acest inel simbolizează iubirea noastră, plus că fix acum un an ne-am recunoscut sentimentele pentru prima oară. Te iubesc, ești tot ce am mai scump!
Am început să plâng...eram atât de fericită. Apoi, a urmat Marcus, care îmi luase un tablou cu o poză cu mine și el de la primul lor concert la care am fost eu. E atât de drăguț din partea lui... Iar la sfârșit, fratele meu m-a uimit. A avut cel mai frumos cadou. A vorbit din inimă, mi-a dăruit cele mai frumoase cuvinte, din inimă spuse. Fiind emoționată, m-am uitat la Oana, zâmbind.
Oana : Nu te uita așa Bubule, eu nu știam nimic.
Eu : Vă mulțumesc. Dar lipsește cineva...
Gabi : Nu-mi spune că ți-o fi dor de Alexander.
Marcus : Mă da' prost mai ești. E vorba de Raluca!
Gabi : Aa.. Scuze, iubire. Neah, nu lipsește. Nu a putut veni cu noi deoarece a avut...treabă. Dar vine acasă la tine, mai târziu.
Bogdan : Daaa, la party.