Uçak saati gelmişti. Evden ayrılmak zor olmuştu. Yeni bir başlangıca davetti bu.Kaderin karşılarına çıkardığı büyük bir davetiye. Belki çok büyük değerlendirilmesi gereken bir fırsat.O iyi yürekli adam kader tarafından onların karşısına çıkarılmıştı.
Uçağa ilk defa biniyordu Fırat. Annesi ve kardeşi de.Bindiler ve yol boyunca uyudular.Uyandıklarında hiç bilmedikleri bir hayatla karşılmanın korkusu vardı yüzlerinde. Havaalanı çıkışında onları uzun boylu takım elbiseli bir adam karşıladı.Elindeki kağıtta 'Aybars SEYREK'yazıyordu.
Aybars Bey göndermişti.Yanında siyah lüks bir araba vardı. Arabaya bindiler.Eve gelmişlerdi. Ev söz yerindeyse saray yavrusuna benziyordu.O ev onun hayatın temellerini attığı ev , ilk heyecanları, ilk başarıları.O şehir belki ilk sağlam dostluklar kuracağı şehir olacaktı.
Evin buzdolabında herşey vardı. Yanlarında ülkeyi iyi bilen yardımcı bir bayan vardı.Hem tercümanlık yapacak hem ev işlerine yardım edecekti.Evin 7 adet odası vardı ve 2 katlıydı. Bir odası kütüphane bir oda Fırat 'a bir oda kardeşine bir oda annesine aitti.Alttaki odalar aslında evden bağımsızdı. Oradaki odalarda yardımcı bayan ve şoför kalacaktı.
Diğer oda ise misafir odasıydı. Alt katta büyük bir salon vardı burada bir televizyon vardı iki adet büyük koltuk 3 adet tekli koltuk vardı. Salonda kocaman şık avize dikkat çekiyordu. Ev böyleydi.
Işte seneleri belkide burada geçecekti.Fırat 'ın bu hayata alışması zor olacaktı çünkü Fırat çalışmaya alışmıştı. Kendini bildi bileli çalışırdı.
Ama bu hayat hem fazla yorucu olmayacak hem de ona bir ders çalışma ortamı sağlayacaktı.Fırat'ın yeni hayatı Fırat'ı , Fırat da yeni hayatını dört gözle bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hoşgeldin Geçmiş
General FictionYılların ardından geçmişin bıraktığı güzel insanları bulmak. Ya da Geçmişte yaşadığınız olayların tanıdığınız insanların sizi bulması nasıl olurdu... iyi okumalar...