-10-

1.3K 122 40
                                    

אז כרגע אני אצל הפסיכולוגית, זאת הפגישה השביעית שלנו(בערך, הפסקתי לספור כבר מהפגישה השנייה) ונמאס לי.
נמאס לי מלשבת בשקט ולא לענות לה ואם כן, אני עונה שקרים.
הרי, היא אישה זרה ולא אתן שתיכנס לחיי.
נמאס לי מהשאלות שלה ומהכדורים שהיא מכריחה אותי ליטול כל יום לפניי ארוחת הערב.
הכדורים שהיא מכריחה אותי ליטול כוללים הרבה תופעת לוואי בהם וחלקם הם חוסר תאבון, דיכאון, דחף לבכות בכל מצב, התכווצות שרירים כלל גופנית קשה, הורדת לחץ הדם באופן דרסטי, התעלפויות, כאבי ראש, דחף לישון בכל מצב ו..זהו[בערך].
היא נתנה לי קופסא שבתוכה הכדורים הירוקים, קופסא עם כדורים כחולים וקופסא קטנה עם כדורים גדולים בצבעים שונים ועד כמה שאני אוהבת צבעים- אני שונאת את הכדורים האלו.
לכל כדור יש תופעות לוואי נוראיות ומי יודע אם הן מזיקות למחלה או לא?
אני בעצם לוקחת סיכון ענקי בלקיחת הכדורים האלה.
אני דיי בטוחה שהפסיכולוגית מנסה להרוג אותי, אבל היי? לפחות ככה התוכנית מתקדמת ועוברת לשלב ב'- הגעה לבית החולים.





אני השטן.
כבר הזכרתי שאני שונאת אנשים?
כבר אמרתי שאני אוהבת להתעלל באמילי?
אגב, מעולם לא סיפרתי לכן אבל הפאנפיק הזה(בעונה הראשונה) היה במקום הראשון בפאןפיקשן לכמה חודשים שלמים.
זה הישג ענקי והכל בזכותכן.
אני רוצה שתדעו שאני ממש ממש ממש אוהבת אתכן.
כן...זהו.
~אגב, הפאנפיק מתקרב לסיומו~

מה לעזאזל התוכנית של אמילי?(אני רוצה לשמוע השערות, רעיונות וכל דבר אחר כי אתן פאקינג גאונות ואני אוהבת מאוד לקרוא את התגובות שלכן)

שיר אהוב ולהקה אהובה?[(שלי בעיקר להקות מטאל ו-bullet של Hollywood undead, Best friend של Foster the people ו- anything, anything )I'll give you)]
השירים הם יותר פופ ואחד מהם הוא שיר על התאבדות אבל הוא ממש קצבי ונחמד.

LOVE YA, SEE YA, BYEEE








Madness Sadness And bipolar(מאומצת 2)Where stories live. Discover now