" Ελπίζω να σε δω αύριο πριν τα μάθηματα. Καληνυχτα :) "
Διαβάζοντας το μήνυμα μου αυτόματα ένα χαμόγελο απλώθηκε στο πρόσωπο μου. .Θέλει να με δει αύριο. Ένα άγνωστο συναίσθημα έχει τρυπωσει μέσα μου και δεν μπορώ να βρω λέξεις να το περιγραψω.
" Alison όλα καλά; Γιατί χαμογελας στο κινητό παιδί μου χαζεψες; " η Κριστινα είχε ξυπνήσει και με κοιτουσε με απορρημενο βλέμμα." Εε όχι καλά είμαι απλά κάτι διαβαζα. Ξανά κοιμησου είναι αργά. Καληνυχτα " της είπα και συνδεσα το κινητό στον φορτιστη και εκλεισα το φως. "Καληνυχτα Ali θα τα πούμε το πρωί " μου είπε και γύρισε πλευρό.
Δεν μπορούσα να κοιμηθω. Στριφογυρναγα στο κρεβάτι περιμένοντας να ξημερώσει. Αγκαλιασα το μαξιλαρι μου και προσπαθησα να κοιμηθω. Αύριο είχα δύσκολο πρόγραμμα.
Ο ενοχλητικος ήχος από το ξυπνητηρι με έκανε να πεταχτω από το κρεβάτι. Δεν άκουσα τα προηγούμενα ξυπνητηρια και ευτυχώς ξυπνησα στο τελευταίο. Δεν είχα χρόνο να κάνω μπάνιο έτσι βουρτσισα γρήγορα τα δόντια μου προσπαθώντας ταυτόχρονα να βάλω το παντελόνι και την μπλουζα μου. Μαζεψα τα μαλλιά μου σε μια κοτσιδα, έβαλα τα παπούτσια μου και αρπαξα την τσαντα μου καθώς ετρεχα προς την πόρτα του δωματίου.. Ευτυχώς προλαβα να μπω στο αμφιθέατρο πριν τον καθηγητή.
Το σημερινό πρόγραμμα είναι τόσο δύσκολο που δεν είχα χρόνο ούτε να φάω κάτι στα γρήγορα στην τραπεζαρια. Μαζεψα τα βιβλία και κατευθυνθηκα προς την βιβλιοθήκη για να ξεκινησω μια εργασία με θέμα την εξέλιξη της ιατρικής τον τελευταίο αιώνα. Θα με δυσκολεψει αρκετά είναι το μόνο σίγουρο.
Καθώς εψαχνα τα βιβλία που θα μπορούσαν να με βοηθήσουν στην εργασία συνηδητοποιησα ότι δεν είχα το κινητό μαζί μου. Και ότι ο Zayn ήθελε να με δει.
"Γαμωτο " φωναξα αρκετά δυνατά ώστε μερικά κεφάλια γύρισαν και μου είπαν να κάνω ησυχία. Άφησα τα βιβλία ξανά στην θέση τους και άρχισα να τρεχω προς τους κοιτωνες.
"Γαμωτο γαμωτο. " ελεγα ξανά και ξανά στον εαυτό μου. Ανεβηκα στον όροφο μου και με βιασύνη ανοιξα την πόρτα του κοιτώνα.
" Αααααα Αλεξ τι στο διαολο;" τσιριξα καθώς είδα τον κολλητο μου ξαπλωμενο στο κρεβάτι μου.
"Και εγώ χαρηκα που σε είδα Ali " είπε γελωντας καθώς με αγκαλιασε σφιχτά όπως πάντα. Δεν έχει περάσει πολύς καιρός από την τελευταία φορά που τον είδα αλλά η αλλαγή ήταν σχετικά αισθητή.
" Alex αλλαξες! " είπα κοιτώντας τον.
"Χαχαχαχαχα απλά άρχισα να γυμναζομαι περισσότερο και οι προπονήσεις δεν είναι εύκολες. " μου απάντησε χαμογελωντας μου δείχνοντας τα λακακια του.
YOU ARE READING
Time Machine
FanfictionΓια να σε αγαπήσει κάποιος πρέπει πρώτα να αγαπήσεις τον εαυτό σου! Γεια σας. Αυτη ειναι η πρωτη ιστορια που γραφω στο wattpad και πριν την ανεβασω το σκεφτηκα αρκετα. Ειναι μια ιδιαιτερη ιστορια για εμενα και πραγματικα ευχαριστω ολους εσας που την...