Πολλές φορές προτιμάται να διαβάζουμε βιβλία που περιγράφουν τις ζωές άλλων ανθρώπων για να ξεφεύγουμε λίγο από την δική μας άθλια καθημερινότητα. Από τα καθημερινά μας προβλήματα και τις σκέψεις που μας βασανίζουν και πολλές φορές μας αφήνουν άυπνους τα βράδια καθώς στροβιλίζονται μέσα στο κεφάλι μας.
Είχα δυο μέρες κενό πριν αρχίσουν τα μαθήματα , έτσι περνούσα τη μέρα μου κάνοντας βόλτες στο campus και στην πόλη, διαβάζοντας και περνώντας ελάχιστο χρόνο με την συγκάτοικο μου. Η Κριστίνα περνούσε όλη την ημέρα έξω με την παρέα της και γύρναγε στο δωμάτιο αργά το βράδυ. Μου θύμιζε τόσο πολύ τον παλιό μου εαυτό. Τον παλιό ξέγνοιαστο εαυτό μου. Χαιρόμουν πραγματικά για αυτή που μπορούσε και ζει τόσο ελεύθερα.
"Κριστίνα αύριο τι θα κάνεις?"τη ρώτησα καθώς μπήκε στο δωματιο.
" Εμμ θα παω στους γονεις μου στο Phoenix. Θέλεις να έρθεις?"
" Σε ευχαριστώ πολύ αλλά ήθελα να πάω στη μητέρα μου αύριο και ήθελα αν μπορούσες να με πας μέχρι τη στάση του λεωφορείου γιατί δεν έχω αυτοκίνητο... "
"Που μένει η μητέρα σου?? "
"Στο Gilbert. Είναι λίγο μακριά και δεν ξέρω πόση ώρα θα μπου παρει να φτάσω εκει.."
"Ένας φίλος μου θα πάει εκεί αύριο. Θα σε πείραζε να πάς μαζί του? Είναι πολύ καλό παιδί δεν θα κάνει καμία βλακεία."
"Δεν ξέρω... Αν έχει πρόβλημα να με φορτωθεί??"
"Θα το μάθουμε τώρα..Περίμενε μισό λεπτό.." είπε και βγήκε από το δωμάτιο καθώς πληκτρολογούσε τον αριθμό.
Μετά από λίγη ώρα μπήκε μέσα με ένα τεράστιο χαμόγελο.." Θα περάσει να σε πάρει στις 9 το πρωί αύριο..Θα σε περιμένει στην είσοδο!"
" Σε ευχαριστώ πολύ Κριστίνα πραγματικά! Ποιός θα είναι αυτός ο φίλος σου όμως?"
" Δεν τον ξέρεις..Δεν έχει έρθει καθόλου από το δωματιο.."
" Ααα εντάξει..Και παλι σε ευχαριστώ πολύ!! "
' Δεν κάνει τίποτα γλυκιά μου!! " είπε και με αγκάλιασε πριν πέσει στο κρεβάτι της.
Εγώ έβγαλα τα ρούχα μου για το πρωί, έστειλα μήνυμα στη μητέρα μου ότι θα την επισκεφτώ αύριο και έπεσα και εγώ να κοιμηθώ...
Ο απαίσιος ήχος του ξυπνητηριού με έκανε να πεταχτώ από το κρεβάτι... Θεέ μου η ώρα ήταν 8:30 και εγώ είχα αργήσει... Αφού ντύθηκα οσο πιο γρήγορα μπορούσα έτρεξα μεχρι το κοινοχρηστο μπανιο ελπίζοντας να μην βρω καποιο ζευγαρακι παλι να κανει διαφορα. .Έπλυνα γρήγορα τα δοντια μου και αφου ημουν ετοιμη πηγα τρέχοντας στο δωματιο να παρω την τσαντα και το μπουφαν μου..Γαμωτο!! Αργησα! Κατεβηκα τρεχοντας τις σκαλες και βγηκα εξω για να συναντήσω τον φιλο της Κριστινα.
YOU ARE READING
Time Machine
FanfictionΓια να σε αγαπήσει κάποιος πρέπει πρώτα να αγαπήσεις τον εαυτό σου! Γεια σας. Αυτη ειναι η πρωτη ιστορια που γραφω στο wattpad και πριν την ανεβασω το σκεφτηκα αρκετα. Ειναι μια ιδιαιτερη ιστορια για εμενα και πραγματικα ευχαριστω ολους εσας που την...