"Αλισον αγαπη μου φτασαμε." ειπε η μαμα μου καθως παρκαρε εξω από την πορτα του κοιτωνα μου.Το campusτου πανεπιστημιου είναι πραγματικα τεραστιο. Mε την βοηθεια του Αλεξ κατεβασαμε την βαλιτσα με τα ρουχα μου και τα κουτια με τα πραγματα μου και προχωρησαμε προς την γραμματεια του κοιτωνα. Μου εδωσε το κλειδι του δωματιου μου και ένα χαρτι του campus. Αφου την ευχαριστησαμε ανεβηκαμε στον οροφο που είναι το δωματιο μου. Ανοιξα την πορτα και συνειδητοποίησα ότι θα ειμαι μονη στο δωματιο.Προς το παρον μαλλον.
"Εδώ ειμαστεε!! Ωραιο είναι!" ειπε ο Αλεξ καθως αφησε κατω την βαλιτσα μου.
"Εμμ ναι καλο φαινεται..δεν περιμενα κατι περισσοτερο.Θα βολευτω" τους ειπα καθως εκανα μια βολτα στο δωματιο..
" Δεν εχει μπανιο?? "
" Όχι μαμα..Μαλλον θα πρεπει να χρησιμοποιω το κοινόχρηστο μπανιο.."
"Να προσεχεις Αλισον..Μπορει τα πραγματα να ξεφυγουν..Εσυ να μεινεις στον στοχο σου και να κανεις τα παντα για αυτόν..Κανε με περηφανη, ναι μωρο μου?"
"Ναι μαμα..Μην φοβασαι..Δεν θα κανω κατι που δεν θα σου αρεσει.." της ειπα και της χαμογελασα συνεσταλμενα.
"Πρεπει να φυγουμε , να σε αφησουμε να τακτοποιηθεις..Θα τα πουμε συντομα.!"
"Ενταξει μαμα!" της ειπα και την αγκαλιασα σφιχτα.
"Θα σε περιμενω εξω Αλεξ.." ειπε καθως εβγαινε εξω..
Μολις βγηκε εξω ετρεξα κατευθειαν πανω στον Αλεξ.
" Εεεε Αλι μην ανχωνεσε!! Δεν θα ειμαι μακρια...Λιγη ωρα θα μας χωριζει.Οτι χρειαστεις παρε με τηλεφωνο και θα ερθω αμμεσως ενταξει?" μου ειπε καθως με κραταγε σφιχτα στην αγκαλια του.
" Εισαι ο καλυτερος μου φιλος Αλεξ.Δεν θελω να σε χασω.Και εσυ βλακα δεν εστειλες αιτηση σε αυτό το πανεπιστημιο!! Τωρα θα ημασταν και οι δυο φοιτητες στο Πανεπιστημιο της Αριζονας!! " ειπα χτυπωντας τον απαλα στο κεφαλι..
" Χαχαχαχαχα Αλι δεν θα χαθουμε! Χαλαρωσεε!! ΕΙσαι σε ένα νέο περιβαλλον, με καινουργια παιδια,καινουργια αγορια ,σ'αρεσε αυτό εεε?,δεν θα είναι σαν εκεινο το απαισιο σχολειο που πηγαιναμε!Πρεπει να φυγω.Θα σε παρω τηλεφωνο όταν παω σπιτι..Φτιαξε το δωματιο σου, διακοσμησε το όπως εσυ θες και απολαυσε την φοιτητική ζωη οκ? Αλλα πανω από όλα κανε κατι για τον εαυτο σου Αλι μην εισαι τοσο κλειστη.Βγαλε λιγο από τον παλιο σου εαυτο..Εισαι 18 χρονων Αλι αν είναι δυνατον.Ζησε την ζωη σου μωρο μου! Ζησε τωρα που μπορεις!! Πρέπει να φυγω να παω και εγω στο σπιτι να αρχιζω να ετοιμαζω τα πραγματα μου! "
YOU ARE READING
Time Machine
FanfictionΓια να σε αγαπήσει κάποιος πρέπει πρώτα να αγαπήσεις τον εαυτό σου! Γεια σας. Αυτη ειναι η πρωτη ιστορια που γραφω στο wattpad και πριν την ανεβασω το σκεφτηκα αρκετα. Ειναι μια ιδιαιτερη ιστορια για εμενα και πραγματικα ευχαριστω ολους εσας που την...