(Multimedia Deniz)
(Helin'den)
"Pis sapık çık git hemen! Yeter artık amacın ne senin ? Ve bu eve nasıl girmeyi başarıyorsun"
Deniz'in bağırışıyla yataktan kalkip odasına koştuk . Sezgi biraz daha iyiydi ama içim rahat etsin diye beraber yatmıştık.
" Noluyo lan burda . Deniz sen iyi misin ? Sapık nerde? "
"Orda işte bak . Pencereden atladı
Şimdi de bahçenin çıkışına gidiyor.""Dur lan!! Kaçma !! "
Sezgi yerdeki terliği sapığa fırlatıp "pislik herif" diye söylendi . Tek kelime etmeden olanları izliyordum ben de.
"Sezgi o benim en sevdiğim terliğimdi . Ya nasıl atarsın onu arkasından . Inanamiyorum sana "
"Senin için attık heralde o tüylü terligi. Nankörlük yapma da yat zıbar . Saat daha 4 e geliyor. "
Deniz'in birşey demesini beklemeden odadan çıkıp geri yattık .
"Günaydıınnn sevgili arkadaşlarım. Size çok güzel kahvaltı hazırladım "
"NE? Helin sen de duydun mu yoksa ben kafayı mı yedim ?"
"Bence ikimiz de kafayı yedik canım . Yoksa Sezgi 'nin bize neşeyle kahvaltı hazırladığını ve sevgili arkadaşlarım dedigini duymazdık"
"Saçmalamayın da gelin oturun hadi . Sadece biraz mutlu uyandım güne o kadar . "
"Hayırdır Sezgi noldu ?"
"ilk defa bir günaydın mesajı geldi de ona mutlu oldum yani . Yoksa başka hiç birşeyle alakası yok ."
"Bence bu kişi kesinlikle Orkun . "
"Kim olduğu farketmez abicim. Susun da kahvaltınızı yapın artık . "
Deniz yine yapmış yapacağını ve Orkun'a Sezgi'nin numarasını vermiş. Aferin ona ben olsam ben de oyle yapardım.
"Kafan nasıl oldu . Kendini iyi hissediyor musun? "
"Tabiki kendimi iyi hissediyorum . Tam olarak kıramamışsın da kafamı ahaha"
"E madem iyisin o zaman planımı anlatabilirim . "
"Oh be sonunda . Hadi anlat"
"Kafede Deniz'e dik dik bakan çocuğu ben daha önce de görmüştüm . Yüzünü degil ama bedeni vardı . Sadece dikkatimi çekmemişti . Ama onu gördükçe daha önce de aramızda olduğunu anladım . "
"Ya Helin neler söylüyorsun sen . Korkutma beni ağlarım bak şimdi . Ya bana tecavüz ederse ? Ya psikopatın tekiyse ve kanımı istiyorsa ? "
"Sakin ol canım . Çözücez bu işi . Şimdi plan şu ; nasıl olsa hep etrafında dolandığı için -yani ben böyle düşünüyorum- geçen sefer kafeye gittiğimizde takip ettiği gibi bugünde edebilir . Bu yüzden yine aynı kafeye gidip hiç birşey yokmuş gibi oturup onu bekliyoruz . Anlaşıldı mı? "
"Anlaşıldı da .. sonrasında napıcaz abicim ? "
"Sonrasını kafede anlatırım . Hadi hazırlanıp çıkalım. "
....
"Ya 5 dakikadır burdayız hala hiç kimse gelmedi . "
"Deniz bi sabırlı olsana sen . "
"Evet kızlar planımın devamını gerçekleştirebilmek için o sapığın buraya gelmesi .... Aman tanrım geldiiii. Kızlar hiç birşey çaktırmayın . "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERAK
AdventureBu merakın elbet bir gün başımıza bela olacağını biliyorduk . Bilmediğimiz sadece ne zaman ve kimlerle olacağıydı .