5

137 12 1
                                    

Darcy's synsvinkel

~~~~

Jeg satte tempoet op og mærkede andrelinen stige i mig, jeg smilte kort og kiggede op på de ovaleformede hvide skyer, sikke en flot dag..

 Jeg tog mine  hvide løbesko af som nok ikke var hvide længere,  jeg satte hurtigt dem ind i skabet igen. Jeg var alene hjemme i dag, Niall synes nemlig at jeg havde brug for en fridag så han tog Elena med på arbejde. 

Jeg kedede mig som en sindsyg så jeg valgte at skrive til Sophia.

D: Hej søde, jeg tænkte på om du skal noget i dag?

Min mobil bibbede, der stod ukendt nummer på skærmen, jeg blev en lille smule nervøs da jeg kendte nummeret. 

88888888: Jeg har din veninde hvis du ikke dræber dig selv inden midnat dør hun og resten af din familie.

Jeg svarede ikke men lagde en sedel til Niall

Kære elskede skat?

Jeg elsker dig af hele mit hjerte, du er mit et og alt. Det var meningen at vi to skulle blive gamle sammen. Men jeg elsker dig så højt Niall at jeg ville prioritere dit liv frem for mit eget. Pas godt på vores datter for min skyld, jeg ved at du kan klare det du har styrken hver stærk. Giv forlovelses ringen til en anden.

Det jeg prøver at sige Niall er farvel.

Jeg kyssede brevet kort, og lagde min ring, og gik ud til bilen. Og kørte uden at vide hvor jeg kørte hen, jeg kørte indtil jeg nåede til London eye. Jeg lagde mig ned i græsset rundt om, menneskerne kiggede underligt på mig. Ikke fordi der var mange mennesker. De hvide skyer forvandlede sig hurtigt til en stor mørk plet der fyldte hele himlen, jeg lå og tænkte på alle de ting jeg havde været igennem. 

~~~~

Niall's synsvinkel

Jeg går ind af vores hoveddør med drengene lige i hælene, jeg ser et brev ligge på køkkenbordet og Darcy's ring? Jeg tager brevet oppe i hånden og læser det inde i hovedet, jeg fælder en tåre tager hendes ring og løber ud af fordøren og råber "Pas Elena" inden jeg smækker døren og  løber ind i min bil og starter den.

Jeg har ledt overalt alle hendes yndlingsteder, jeg går rundt i Londons gader og  sparkede til en masse vandpytter, stjernerne var allerede fremme, der var dog også lidt kold. Jeg så en mobil ligge på jorden ikke hvilken som helts mobil men Darcy's? jeg tog den op og så at hun var inde på beskeder med ingen andre en den spade til Joey jeg smadre ham jeg gør. Jeg kiggede overalt og fandt hende oppe i toppen af London Eye på en lille platform. Jeg løb op og ved en vogn og satte mig ind. Jeg kom op ved siden af platformen. "Darcy, jeg ved vad der foregår." sagde jeg og fællede en skov af tåre "Jeg ved du ikke vil det her, ligesom du skrev i brevet vi skulle blive gamle sammen ikk?" jeg sagde det roligt og gav hende et skævt smil "HOP!" råbte en man nede på jorden. Hun gav slip på galenæret og hoppede, der lød et klask, heldigvis var vi kun 5 meter oppe i luften.

~~~~

Hej!

Var det spændende, undskyld jeg ikke har opdateret har bare haft rigtig travlt, så det er grunden til at der ikke er kommet så mange kapitler. Husk at stemme og kommentere. 

Elsker jer Mathilde.

(HUSK 5 stemmer ellers ikke noget kap) 



Unspeakably| N.HWhere stories live. Discover now