12

106 10 2
                                    

Darcys synsvinkel
□□
Jeg gik og vuggede Elena rundt i Mauras store stue, jeg og Niall havde været oppe hele natten fordi hun skreg så meget.
Jeg var samtidigt så rystet pågrund af det med Gemma så mit hovede snart eksploderede med tanker. Alt var mærkeligt hvordan kunne hun bare dø sådan lige altså, hun havde forladt mig jeg fik kuldegysninger bare ved tanken om det.
Det hele var så forvirrende, jeg rystede det af mig og gik ind i seng igen.

"Morgenmad" råbte Maura højt, Niall brummede kort og tog Elena op på armen, jeg rejste mig og gik ind i køkkenet. Vi fik lækkert bruch det bragte mig dog også lidt væk fra tankerne "Hvornår er det i skal spille i Dublin?" Sagde jeg og smilte til Niall "I aften, jeg glæder mig sygt" sagde han som en lille pige der skulle have en dukke eller noget. Jeg rystede på hovedet af ham og spiste lidt af min pandekage.

"Er alle færdige?" spurgte jeg og smilte, de alle nikkede "Maura og Chris tag Elena med ud på tarsessen hyg jer så vasker vi op ik?" sagde jeg og smilte til Niall som nikkede hurtigt "Jamen, tak" sagde Chris venligt de forlod rummet og gik ud på tarsessen sammen med Elena.

"Lad os vaske op!" sagde jeg hyper og løftede det ene øjenbryn "Søde skat der er en opvasker" sagde han og pegede på opvaskemaskine som om det var åbenlyst og jeg bare var en idiot. "Ej er det jeg troede det var en ovn" sagde jeg ironisk "Vi kan ligeså godt gøre det på gammeldags manér" sagde jeg og smilte "Vi kunne også gøre det her" sagde han og løftede mig op på køkkenbordet "Nå, jamen prins charmring" sagde jeg og tog hænderne om hans hals. "BLLING" det ringede på døren.
^^^
Hej all People's
Undskyld jeg ikke har opdateret i noget tid!💞
Har bare ikke haft overskud til at sætte mig ned at skrive.

Kapitlet er kort men jeg regner dog også med at jeg ville holde en lille hygge skrive dag i morgen hvor jeg så ville skrive et par kapitler til jer! Men kun hvis dette kapitel kommer op på 1 kommentar og 6 stemmer!💗💕

Så stem og hav det godt
KH Mathilde😉

Unspeakably| N.HWhere stories live. Discover now