6

143 12 0
                                    

Niall's synsvinkel

(Jeg er ikke så god til at skrive i hans synsvinkel men han skal jo også være med)

^^^^

Jeg gik i panik, mit hovede slog fra. Jeg løb alt hvad jeg kunne ned til hende, hendes hud var helt bleg det var som om at gnisten i hendes øjne var forsvundet. Hun lå med let åbnede mund helt stille.

Mine tåre strømmede ned af mine kinder. Jeg tastede "112" ind på min mobil.

Jeg kunne se det blå lys fra sirenen mens de bar hende ind i ambulancen, jeg satte mig ind i ambulancet og tog hendes hånd. Man kunne høre hendes puls, først gik den helt vildt stærkt men jo tættere vi kom på hospitalet jo mere faldt den. Jeg tørrede mine tåre af med mit ærme og kiggede ned på hendes livløse krop. Jeg tog min telefon op og tastede Harry's nummer ind.

N:Niall/H:Harry

H; Hey, mate vi har været så bekymret vi læste brevet?

H: Er hun okay

H: Niall er du der?

De spørgsmål, jeg kunne ikke svare på dem det var bare ord nede i halsen der råbte om hjælp på at komme ud

N: Hospitalet i London

Jeg hulkede kort og lagde på.

^^

Harry's synsvinkel

Utroligt hvad, den mand er gået igennem han har mistet sin kone to gange. Men det er altså også min søster. Jeg hulkede og kiggede fortabt på de andre drenge "Hun, er på London hospital" sagde jeg og brød helt sammen "Moar" sagde Elena og kiggede op på os med store øjne.

Elena måtte bare ikke miste sin mor, der skulle ske et mirakel. Ja et mirakel skulle til. "Drenge bliv i ved Elena" sagde jeg men blev afbrudt "Nej, Niall har virkelig brug for selvskab" sagde Liam roligt og faderligt "Okay vi køre." sagde jeg og tog bilnøglerne.

^^

Vi var kommet til hospitalet, vi gik hen til receptionen "Darcy Styles Horan?" sagde jeg og klemte et smil frem på læben "Er i familie'?" spurgte hun og så ned i sine papirer "Ja, jeg er hendes bror og det er hendes datter" sagde jeg og pegede på Elena der sad på Louis's arm. Vi blev ført hen i et venteværelse hvor Niall sad med hans hovede begravede ned i hans hænder.

^^

Niall's synsvinkel

Jeg sad med mit hovede begravede i mine hænder, jeg så op, Liam,Louis, Harry, og Elena kom gående hen mod mig. "Fah" sagde Elena kort hun kunne ikke sige far. "Hej Mate" sagde Harry og satte ned ved siden af mig "Der er 50% på at hun overlever, eller ikke overlever" jeg hulkede det sidste og roede rundt i mit hår "Det skal nok gå" sagde drengene opmuntrende men det hjalp ikke.

^^^

Hej alle!

Det var et kap.

Håber det var okay smid en kommentar, det ville betyde alverdens for mig virkelig.

(Fem stemmer ellers får i intet kap)


Unspeakably| N.HWhere stories live. Discover now