(Det med skrå skrift er forsættelse fra sidst)
Jeg og Gemma og Niall var taget hjem til Maura og Chris igen og Gemma havde også fortalt historien til dem også."Så i nåede slet ikke jeres date?" spurgte Maura og tog håret bag ørene "Nej.." sagde jeg og smilte, jeg rejste mig derefter op og krammede Gemma hårdt "Hvor er jeg glad for at du er tilbage" sagde jeg og smilte "Også mig" sagde Niall og krammede hende fra den anden side, og så stod vi der og krammede i lang tid.
2 dage senere
Jeg, Gemma,Niall og Elena var på vej hjem. Vi gik rundt i lufthavnen og kiggede på forskellige ting inde i butikkerne "Flyet til London går om 10 minutter i bedes gå til gaten" sagde en mand i højtaleren. Vi gik hurtigt derhen og scannede vores billet og gik ind i flyet.
Jeg trykkede knappen hårdt ind, min mor åbnede døren på klem "Hvad ser jeg syner?" sagde hun og så hen på Gemma "Nej, det er mig" sagde Gemma og var lige ved at knække "Jamen, skat" sagde min mor og krammede hende hårdt "Hv-ordan?" sagde hun og kiggede forvirret rundt og hendes øjne lannede på mig "Du kan fortælle det når, du kommer ind" sagde hun og smilte til Gemma "Mor, vi må videre" sagde jeg og krammede hende og det samme gjorde Niall "Harry er også herinde skal jeg hilse?" spurgte hun og løftede det ene øjenbryn "Gør det" sagde jeg og så vendte vi om.
Jeg lagde mig stille ned i sengen og ligepludselig havde jeg en stor træng til at brække mig, jeg løb alt hvad jeg kunne ud på toiletet og så kom der grøn stads ud af mig, jeg brækkede mig en gang til og gik op og børstede tænder.
___
Hej allesammen kort kap i know men så kommer der bare et kap hver dag?Jeg elsker at i stadig læser med bliv ved med det overvejer om jeg skal starte en ny historie om den her måske er kørt død? Altså at jeg ikke ved hvad jeg skal skrive længere...
Og så bliver det bare langtrukket og kedeligt og så tilsidst bliver der ingen drama!😪😪😭😂😂
Skriv en kommentar om den bliver langtrukken🙈🙉Husk 6 stemmer og 3 kommentarer 😼🙀😻
YOU ARE READING
Unspeakably| N.H
Fanfiction|HUSK! dette er 2´eren af "Darcy" så i bedes læse den først| Niall og Darcy bor stadig i udkanten af London sammen med deres 1 årige datter Elena. Elena er vokset op som kendt helt fra spæd af, ville det nogensinde ende godt. Fansene elsker Elena o...