10

157 13 0
                                    

Darcy's synsvinkel.

 " Down to Earth

Keep on falling when I know it hurtsGoing faster than a million miles an hourTrying to catch my breath some way, somehowDown to EarthIt's like I'm frozen, but the world still turnsStuck in motion, but the wheels keep spinning 'roundMoving in reverse with no way out"

Kunne jeg høre en stemme i det fjerne synge, mine grønne øjne søgte rundt for at finde ham. Jeg gik rundt i huset og fandt endelig lyden. Niall sad  med ryggen til, og Elena på skødet og sang. 

Han vendte sig rundt, han havde ingen øjne eller mund, hvad sker der "Hej.." sagde han og smilede til mig "H-vad" sagde jeg og gik et par skridt tilbage og stødte op mod væggen. Jeg gav et kort skrig fra mig og løb rundt i huset til jeg nåede hoveddøren og DER vågnede jeg. 

Jeg satte mig op i sengen, og kiggede ned på Niall han sov. Jeg tog Elena op af vuggen og gik ind i stuen. Jeg tændte fjernsynet "Flyet fra London airport til Australien er styrtet ned" sagde værten "Hvad, der var Gemma jo med" sagde jeg og begyndte at græde voldsomt "Nej!" hulkede jeg. Min telefon ringede "Hej det er Darcy" sagde jeg da jeg havde taget den op til øret "Hej, er du i familie med Gemma Styles" sagde en dyb stemme "Ja, ligger hun på hospitalet?" sagde jeg "Ja, hun ligger i koma. En hvis Harry er på hospitalet sammen med hende" sagde han "Okay jeg kommer" sagde jeg og sukkede. Som om jeg ikke havde nok problemer i forvejen jeg ser jo syner. 

"Babe hvad sker der?" sagde Niall som kom ind i stuen "Gemma er på hospitalet" græd jeg "Orh pus" sagde han og tog Elena og lagde hende ned på sofaen og krammede mig "Skal vi sammen tager derind?" sagde han beroligende "Ja" sagde jeg.

Mig Niall og Elena var kommet hen til hospitalet "Hej vi skal besøge Gemma Styles" sagde Niall jeg kiggede bare ned i jorden "Ja, er i familie?" sagde hun "Ja" svarede jeg bare "Navn" sagde hun kan den satans kvinde ikke bare lukke os ind "Darcy Styles" sagde jeg og kørte Elena frem og tilbage i hendes klapvogn "Okay værelse 345" sagde hun og pegede hen af en lang gang. Jeg kiggede på alle numrene på dørene " 340"  "341" "342" "343" "344" "345" endelig jeg stoppede op. Det var som om jeg bare ikke kunne gå derind. Jeg trak ned i håndtaget og åbnede døren stille. Harry sad på en stol ved siden af og mor og Robin stod bagved "Hej" sagde jeg alle deres hoveder blev vendt på mig.

Gemma så helt hvid ud i ansigtet "Er- hun..." sagde jeg "Død?" spurgte Harry og fældte en tåre jeg nikkede svagt "Nej" sagde han. Min hjerte hoppede sikkert rundt inde i mig "Hvor er Niall?" spurgte Harry idet ham og Elena trådte ind i rummet. 

---

 Hej alle! 

Jeg har besluttet mig for at der skal være 7 stemmer på hver kapitel! 

KH Mathilde



Unspeakably| N.HWhere stories live. Discover now