Jeg hoppede ned fra køkkenbordet og gik ud og lukkede op, der stod en dreng en mand og en kvinde dem som jeg kender så godt, Denise,Greg og Theo!
"Hej med jer" sagde jeg glad "Maura" kaldte jeg "Jaer Darcy" sagde hun og kom ud i gangen "Hej med jer, kom ind" sagde hun og smilte. De gik ind og tog deres overtøj af, jeg luntede ind i stuen "Se hvem der kommer" sagde jeg og trak Niall op fra sofaen som han lige havde sat sig i."Hej bro!" sagde Niall da han så Greg de havde ikke set hinanden i månedsvis, de gav hinanden et 'mande kram' og Niall flettede sine fingre ind i mine varmen bredte sig i min krop, var jeg kold eller noget nej nu forstår jeg..jeg er lykkelig. Jeg har fået det perfekte liv som alle drømmer om, jeg har en datter og en dejlig mand. Jeg har nået det hele med mit liv..NU forstår jeg det, det skulle have været mig der skulle dø..Det var derfor Joey sagde jeg skulle hoppe ned fra London Eye men jeg overlevede.
Noget vådt gled ned af min kind, nej ikke nu jeg skulle ikke græde foran Theo. "Shy" sagde Niall og krammede mig hårdt ind til ham "Tænker du på Gemma igen?" hviskede han i mit øre, jeg nikkede svagt "Jeg kan ikke mere Niall" sagde jeg, mine ben blev slaskede og jeg skulle lige til at falde til gulvet men Niall når lige at gribe mig "Såå, jeg er her" sagde han stille, jeg hulkede ned i hans skulder, han bar mig et sted hen hvor ved jeg ikke, jeg nåede ikke at se mig omkring før mine øjne lukkede sig stille i som to porte.
Niall's synsvinkel.
Jeg kunne snart ikke holde ud at se Darcy så ked af det, jeg gik ind i stuen til de andre "Hvad så" sagde mor og smilte "Hun kan bare snart ikke holde ud at hun ikke er her mere" sagde jeg og tog Elena op "Det kan Harry snart heller ikke" sagde jeg og sukkede "Hvad er der da sket?" sagde Greg forvirret "Gemma, hendes søster er død" sagde jeg stille og kiggede ned på mine fødder "Ej, er hun okay nu?" spurgte Denise sødt "Hun er lige faldt i søvn, hun tror det er hendes skyld" sagde jeg og fældte også selv en tåre.
_________
Hej allesammen!!!
Jeg har lovet en skrivedag..så her er første kapitel der nok kommer op. Jeg ville gerne spørge om i gerne ville have en julekalender her til jul?
Altså så jeg skriver et kapitel hver dag frem til december fra 1-24?
Skriv gerne en kommentar og i synes jeg skal eller ej.
YOU ARE READING
Unspeakably| N.H
Fanfiction|HUSK! dette er 2´eren af "Darcy" så i bedes læse den først| Niall og Darcy bor stadig i udkanten af London sammen med deres 1 årige datter Elena. Elena er vokset op som kendt helt fra spæd af, ville det nogensinde ende godt. Fansene elsker Elena o...